Gå til innhold

Jobb i lokalavisa, hva kan jeg skrive om? (15år)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981723478

Hva med en artikkel om hva som egentlig skjer med EPA (er selv ikke oppdatert på om det har kommet noe info), Studere på litt unormale steder, bading på for eksempel Børtevannet ( og børtevannscaféen), Tunevannet, Høysand, Glengshølen osv . Diverse rare eller annerledes hobbyer og klubber Nedre Glomma? Veterantraktormiljøet, ØRFK (Østfold Rasefjærfeklubb, VW klubben Cool Cruisers, diskusjon.no ...

Eller hva med en test av kommunens Ungdomskoler( Varteig, Hafslund, Kruseløkka, Grålum, Sandbakken, Tindlund..) med tanke på klasserom, teknologi, kantiner, miljø, uteområder...

Hva med sammenligning av spillbutikker som Spaceworld, GameStop, Elkjøp ++?

 

Bare forslag, vet jo ikke "hvordan" du skriver, så det kommer jo litt an på hva som passer.

det er jo en stund siden jeg leste SA, men det du nevner har kanskje ikke kommet på trykk enda?

 

Gleder meg til å lese resultatet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med en artikkel om hva som egentlig skjer med EPA (er selv ikke oppdatert på om det har kommet noe info), Studere på litt unormale steder, bading på for eksempel Børtevannet ( og børtevannscaféen), Tunevannet, Høysand, Glengshølen osv . Diverse rare eller annerledes hobbyer og klubber Nedre Glomma? Veterantraktormiljøet, ØRFK (Østfold Rasefjærfeklubb, VW klubben Cool Cruisers, diskusjon.no ...

Eller hva med en test av kommunens Ungdomskoler( Varteig, Hafslund, Kruseløkka, Grålum, Sandbakken, Tindlund..) med tanke på klasserom, teknologi, kantiner, miljø, uteområder...

Hva med sammenligning av spillbutikker som Spaceworld, GameStop, Elkjøp ++?

 

Bare forslag, vet jo ikke "hvordan" du skriver, så det kommer jo litt an på hva som passer.

det er jo en stund siden jeg leste SA, men det du nevner har kanskje ikke kommet på trykk enda?

 

Gleder meg til å lese resultatet!

 

WOW!! gode ideer! det med spillbutikker var ganske lurt, ettersom det er noe jeg har sett litt på allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...