[email protected] Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 (endret) Hei! Har en slik Packard Bell EasyNote et eller annet, som er kanskje to år gammel. Greia er at helt siden jeg kjøpte den har den vært ekstrem til å blåse SKIKKELIG VARM luft fra siden. Dette er ikke tull: men den kan smelte sjokolader og marshmallows etc... I tilegg bråker viften helt ekstremt, og dataen blir tregere jo mer den bråker. Er den full av støv innvendig? Noen som har tips og råd rundt det her? Endret 19. april 2010 av Maggis
CannaBanna Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 (endret) Den er nok full av støv ja Yeah, men det kan du lett fikse! Bare stikk innom clas ohlson og kjøp deg en luftspray eller luft på boks. Åpne PCen din forsiktig og fyr løs. Støvsuger er ikke veldig anbefalt, men kan fungere om du er veeeeeeldig forsiktig Endret 19. april 2010 av CannaBanna
[email protected] Skrevet 19. april 2010 Forfatter Skrevet 19. april 2010 Er det veldig stress å åpne en slik laptop? Jeg risikerer ikke å stå igjen med et tonn skruer og en ødelagt data? Ellers takk for nyttig tips!
CannaBanna Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Åhja, det var en laptop ja! Trodde det var en stasjonær jeg. Men det er jo det samme, du bare gidder ikke åpne. Det er dritstress! Bare blås inn i alle viftehull og slikt. Skal love deg det kommer mye dritt ut!
TaZ Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 (endret) Se under den,det er sikker et stort lokk,skru ut skruene på det og ta av lokket,så kommer du til vifta. Sjekk om det er noen bios update til den,kanskje det er en fix for varmgang/vifte styring der... Kan hjelpe å instalere windows på nytt og vist det er mye dritt(unødvendige programer o.l) som kjører i bakgrunnen hele tiden som jo ofte laptopene er fulle av når du kjøper den..+ alt du innstalerer selv iløpet av 2 år + event. spyware ++++ Endret 19. april 2010 av taz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå