Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skaffe seg reisepartnere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Kom akkurat på at jeg ikke har vært utenfor Norge (annet enn svinesund) på 15 år. Jeg er så sykt tragisk. Har ingen å reise med, men har noen da men det passer liksom aldri. Når jeg ser andre som reiser masse, jorden rundt og sånn, hvordan får dere det til med reisepartnere? Har dere så gode venner at dere kan planlegge ferier lenge i framveien? Hvordan skal jeg gå fram i forhold til dette med å planlegge ferier, orker ikke tanken på å reise alene.

 

En annen ting, hvordan kan jeg skaffe crew til en jorden rundt seilas hvis jeg ikke har noen å seile med? Sitter og planlegger en seilas noen år framover.

 

Okey det her ble veldig rart men håper dere forstår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du mangler reisekompis så er faktisk det i seg selv en flott måte å møte nye folk, for du er langt fra den eneste. Det er ofte greit å ha litt selskap på lange reiser, og det må jo ikke være folk du har kjent i alle herrens år. Sett inn en annonse i lokalavisen, ett ukeblad, anything, og søk etter reisekompiser.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke reise alene? Er en fortreffelig måte å møte nye mennesker på.

Det er sant! :) Hosteller er genialt i så måte. Veldig lett å møte andre, og hvis du er litt aktiv finner du garantert noen å henge med på dagtid også. Alltid noen andre som er i samme situasjon!

 

Ellers er det vel bare å slenge ut noen følere blant dem du kjenner.. høre om noen er keen på ferie.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner et par stykker som jevnlig reiser halve verden rundt. Både alene eller sammen med likesinnede. Det er i følge dem utrolig lett å bli kjent med nye personer, og det er alltid flere i slike pakketurer som reiser alene.

 

Du kjenner sikkert noen du kan få med deg though, men hvor engasjert folk er i forhold til charter- eller pakketurer varierer fra person til person. Noen vil oppleve, andre sløve på en strandstol og drikke paraplydrinker.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Hmm god idè. De få gangene jeg har vært ute og festet alene har faktisk vært de morsomste gangene. Lettere å bli kjent med folk da! Får prøve å lære meg å bli mer pågående på de jeg kjenner også. Noen som har erfaring med å reise alene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...