Mind^ Skrevet 29. januar 2002 Skrevet 29. januar 2002 Heisann! Jeg har spillt og runna Fallout, Fallout 2 og Fallout Tactics. Jeg mener nå selv at dette må vel være de beste spillene noen sinne! Den geniale idèen med spille og humoren og hva med alle detaljene!! Dette er å blir et av de beste spillene noen sinne!!
christoffer Skrevet 29. januar 2002 Skrevet 29. januar 2002 Helt enig med deg der ja.. Runna Fallout T for ei ganske god stund siden og har lyst til å installere det igjen å runne det på nytt..
eught Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 fallout 2 er hittil d beste spillet EVER!!! men akkurat nå ser d ut som Uplink kan ta opp konkurransen...
snesoey Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Beste for noen, verste for andre.. Holder meg mest til FPS. Smaken er som baken :smile:
NoNamed Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 samma her...fallout spilla er bare de beste !
Finzac Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 det skal godt til å bli bedre enn fallout - selvom jeg syns det var litt for mange stygge bugs i 2'eren! spiller arcanum akkurat nå, men selvom det er fra tim cain og gjengen som lagde fallout - og det likner ganske mye, så blir det liksom ikke det samme. hadde det bare kommet et fallout 3 engang :smile: det er jo lov å håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå