nietsoj100 Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Jeg får feilmeldinger når jeg prøver å gå på nett eller oppdatere mail/facebook osv når jeg ikke er påkoblet wifi enda alt står på når det gjelder roaming og mobilnett. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
Looptop Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Du har helt sikkert feil apn innstillinger. Sjekk med mobilselskapet ditt hva innstillingene skal være.
toffo Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Sikker på at du ikke har slått av data-transfer med f.eks 'Quick settings' widget'en?
kewell79 Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 (endret) Har du holdt inne av/på knappen og valgt mobilt nettverk på? Endret 17. april 2010 av kewell79
Scannor Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Jeg hadde et lignendes problem med One Call. Gå inn på Trådløst og nettverk -> Mobile nettverk -> Navn på aksesspunkt -> Se til at den ikke står på One Call Internett, men Internett. (dette forutsetter at du har one call) Hvis ikke,vil jeg prøve å skifte mellom de ulike APN-ene hvis du har flere av dem. Det funket for meg. Klarer du å sende mms?
nietsoj100 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Skrevet 17. april 2010 Var en feil med innstillingene så klart. Alt virker nå. Men finnes dette flash planer til Android? Er noen web sider hvor jeg ikke får spilt av video. Adobe har vel ikke kommet med sin til Android enda har de vel?
iNeo Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Var en feil med innstillingene så klart. Alt virker nå. Men finnes dette flash planer til Android? Er noen web sider hvor jeg ikke får spilt av video. Adobe har vel ikke kommet med sin til Android enda har de vel? Pass på at du har et abonement som ikke koster HELVETE når du bruker mobilnettet. Fikk en sjuk regning selv, så pass på å skru av "Mobilt Nettverk" når du ikke bruker det.
kjeg1 Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Jeg hadde et lignendes problem med One Call. Gå inn på Trådløst og nettverk -> Mobile nettverk -> Navn på aksesspunkt -> Se til at den ikke står på One Call Internett, men Internett. (dette forutsetter at du har one call) Hvis ikke,vil jeg prøve å skifte mellom de ulike APN-ene hvis du har flere av dem. Det funket for meg. Klarer du å sende mms? Har One Call, og kommer ikke på nett uten wifi. Hos meg så står det bare Internett under "Navn på aksesspunkt", men kommer likevel ikke på nett. Jeg får sendt og mottatt MMS. Hvilke forskjellige APN'er er det å forsøke?
learntofly Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Har selv OneCall og det fungerer smertefritt. Her er mine innstillinger på APN: Navn: Internett APN-Navn: Internet Mellomtjerner: <ikke satt> Port: <ikke satt> Brukernavn: <ikke satt> Passord: <ikke satt> Tjener: <ikke satt> MMSC: <ikke satt> MMS-mellomtjener: <ikke satt> MMS-port: <ikke satt> MMS-protokoll: WAP 2.0 MCC: 242 MNC: 05 Autentiseringstype: <ikke satt> APN-type: default
kjeg1 Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Har forsøkt de samme innstillingene, men det fungerer fortsatt ikke.
kjeg1 Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Ingen som kan ha noen andre ideer på hva som kan være galt? Jeg kommer fortsatt ikke på nett uten å ha på wifi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå