Gå til innhold

Flytter til Oslo, hvilket bredbånd?


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg nettopp kjøpt meg en leilighet på Løren i Oslo, og skal flytte inn dit i begynnelsen av juni. I den forbindelse har jeg behov for et nytt bredbåndsabonnement. Jeg bor i dag i Kristiansand, og har telenor. Jeg er ikke helt fornøyd med dette, da jeg mister internett til samme tid hver eneste dag. Men nok om det.

 

Jeg har tittet litt rundt på forskjellige leverandører, og har blitt litt interessert i Get bredbånd. Jeg er avhengig av et ganske raskt nett, da jeg spiller mye online med playstation, + at det er to pcer som er online nesten hele tiden. Det blir også mye nedlastning osv, så trenger en linje som kan takle alt dette.

 

Har blitt frista av Get XL, som er på 17500/1750 kbps. De 3 første mnd får jeg da oppgradet til extreme som er på 26000/2000. Prisen på dette ligger på 499 per mnd, noe som er nesten det samme som jeg betaler for telenor i dag.

 

 

Er det noen som har erfaring med Get Bredbånd? Kom gjerne med andre tips om bredbåndsleverandører også. Jeg har overhodet ikke bestemt meg enda, og har godt tid :p

 

Håper noen av dere kan hjelpe meg på dette området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Get bredbånd og er veldig fornøyd med det. Har hatt det i ca 3 år nå og det har aldri vært nede. Husker ikke hvilket abonnement jeg har for øyeblikket, men betaler 299,- i måneden og det holder fint for meg. Spiller online med PS3 og bruker 2 PC'er i leiligheten. Jeg har også Get kabel-tv, noe jeg tror nesten er en forutsetning for å få Get-bredbånd.

 

Er ikke lenge til det blir lagt fiberlinje til stedet jeg bor, det er sikkert ikke lenge før det skjer på Løren og til din leilighet heller.

Lenke til kommentar

Jeg har også Get siden det er så og si det eneste alternativet her jeg bor, pluss at borettslaget her har en avtale med dem. Kjører 7/1 Mbit, men vurderer å slenge på den ekstra hundrelappen for å få 17 Mbit og kanskje litt ekstra opplasting. Blir litt "trangt om plassen" med flere PC-er og konsoller på nett samtidig.

 

Sjeldent noe trøbbel, og hvis det er noe så er kundeservice greie å ha med å gjøre, de få gangene jeg har vært i kontakt med dem har ting blitt ordnet raskt. De er vel kanskje ikke de billigste, men skal du ha noe billigere i forhold til hastighet må du over på fiber.

Lenke til kommentar

Jeg tvang Get til å løse meg fra bindingstiden, da jeg kort tid etter at de hadde hatt et salgsstunt i området mitt begynte å få 1 førtiendedel av linja jeg betalte for mellom 20:00 og 22:00.

 

Har Telenor i dag og det er fjellstøtt, men går over til VDSL2 fra Nextgentel for å få 40/20 linje....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...