Gå til innhold

ISP el. lignende til å drifte et forum med 1500 brukere?

salms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ikke ut hvor jeg skulle poste denne forespørselen, så om dette blir helt feil del av forumet så flytt den gjerne dit hvor den passer best.

Men så til det det handler om. Jeg er medlem i en klubb med (på en god dag) 6-7.000 medlemmer, denne klubben har et internetforum med rundt 2.000 aktive brukere, og slik det ser ut nå så må vi begynne å tenke på å flytte forum og nettsider til ny tilbyder av slike tjenester av diverse grunner.

Så da er spørsmålet enkelt, er det noen som har noen gode referanser til et eller fler firma som driver med slikt, og som er kjent for både god service, bra oppetid og som kan takle til tider store medlemsmasser pålogget samtidig?

Dette er statistikken om forumet: Tråder: 179.017, Innlegg: 1.910.447, Medlemmer: 7.949, Aktive medlemmer: 2.190

Dette er et forum kun for betalende medlemmer i klubben, og det er kun en forumbruker pr betalende medlem.

Håper dere kan komme med forslag kjapt, da det er fare for at nøkkelpersoner kan komme til å "ta ned" disse sidene på kort varsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...