amilost Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Angående bærbare datamaskiner: Hva er nå det beste grafikk kortet ? Noen av disse gode ? 1 )NVidia Quadro4 500 Go GL - 64 MB 3 )ATI RADEON IGP320M 2 )ATI Mobiliy Radeon 9000, AGP4X Så lurte jeg på hastigheten på hardisken: Er 4200 rpm rotasjonshastighet bra ? finnest det bedre ? Har hørt at det er rotasjonshastigheten som begrenser og ikke prosessoren. TAkk for alle fremtidige svar :wink:
BoardkilL Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med min nye bærbare som har Radeon 9000 mobilty. Det er den jeg bruker til å teste PC-spill for tida, og til det fungerer den helt flott. Jeg har fått helt ok framerate i Colin McRae 3, Vice City og Chrome. Det finnes noen raskere HDer til bærbare, men de utvikler en god del mer varme og bruker vel mer strøm. Så det spørs om det lønner seg egentlig. Det duger helt fint med den litt "trege" 60 gigaen jeg har, også til spill.
MadMan_X Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 et skjermkort som ikke er i pcen men koblett til pcen
MrLee Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 ATi kommer jo i disse dager på banen med Mobility Radeon 9200 og 9600 hvis jeg ikke tar helt feil? tror ikke et Quadro kort er bra til spilling, hvis man ser på andre workstation kort og sammenlikner? ATI IGP320 er gfx brikke integrert i hovedkortet - dvs SUCKY til de grader...tror ikke noen vil diskutere med meg på dette punktet... ellers kommer jo Nvidia også med ett nytt bærbart kort snart?
amilost Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Skrevet 12. juni 2003 Dells inspirion har geforce 4 Nvidia, er ikke dette bra ?
amilost Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Skrevet 12. juni 2003 trur du den kan drive half life 2 og doom 3 ? Jo det gjer det.....
cell Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med min nye bærbare som har Radeon 9000 mobilty.Det er den jeg bruker til å teste PC-spill for tida, og til det fungerer den helt flott. Jeg har fått helt ok framerate i Colin McRae 3, Vice City og Chrome. Det finnes noen raskere HDer til bærbare, men de utvikler en god del mer varme og bruker vel mer strøm. Så det spørs om det lønner seg egentlig. Det duger helt fint med den litt "trege" 60 gigaen jeg har, også til spill. hva heter den pcen du kjøpte ?
BoardkilL Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med min nye bærbare som har Radeon 9000 mobilty.Det er den jeg bruker til å teste PC-spill for tida, og til det fungerer den helt flott. Jeg har fått helt ok framerate i Colin McRae 3, Vice City og Chrome. Det finnes noen raskere HDer til bærbare, men de utvikler en god del mer varme og bruker vel mer strøm. Så det spørs om det lønner seg egentlig. Det duger helt fint med den litt "trege" 60 gigaen jeg har, også til spill. hva heter den pcen du kjøpte ? det var en Zepto Z-note 4100 1.4ghz m/radeon 9000. du kan se mer på dem på zepto.no
Bluebeans Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Dells inspirion har geforce 4 Nvidia, er ikke dette bra ? Joda det holder det. Men det kommer jo nye hele tiden.
amilost Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Skrevet 16. juni 2003 Hvilke bærbare merker er best, siemens, dell, toshiba, Ibm +? Til spill, skole, pris rundt 15000.
amilost Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Skrevet 16. juni 2003 Ville helst hatt mobile prosessor, for at maskinen skal bli lettere og bruke mindre batteri. 1) Hvor mange Ghz får man på en mobile prosessor? 2) er en mobile prosessorerdårligere enn stasjonær vanlig prosessor ?
BoardkilL Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 Ville helst hatt mobile prosessor, for at maskinen skal bli lettere og bruke mindre batteri. 1) Hvor mange Ghz får man på en mobile prosessor? 2) er en mobile prosessorerdårligere enn stasjonær vanlig prosessor ? Hvis du vil ha en Pentium -M, altså Intels nye CPU for bærbare får du vel per i dag ikke mer enn 1.6Ghz. Den CPU-en er dyr! En 1.3Ghz Pentium -M skal dog gjøre samme nytte som en 2.0Ghz P4m eller mer. Ved å kjøpe en maskin med Pentium -M, gjerne en fullverdig Centrinomaskin vil du oppnå meget gode batteritider. Alt om bærbare finner du på barbara.no
amilost Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Okey tanks,,,,, men sjekk denna pc n da : http://www.it-avisen.no/art/1301381.html Amilo 8820 har vel lan kort, eller tilgang til lan ????
amilost Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Jau då ! http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1091...9159&highlight= artig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå