Gå til innhold

Propper for HTC Desire max 700kr


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt at jeg skal kjøpe ny propper i samme sleng med HTC Desire. Jeg høre til 99% på musikk på min nåværende mobil og de vil endre seg lite når jeg veksle til HTC Desire

 

Jeg høre for det meste på Hardstyle/Hardcore kanskje litt Hardtechno av og til. Så bass er noe veldig viktig. Jeg har lite anelse på det med hva slags lydbilde eller sånn jeg skal forlange. Jeg vil har en hard bass men mellomtoner og høyde skal da ikke komme for kort sida det er jo essensielt på disse sjangere. Har hatt Sony Ericsson sine HPM-82 før og var veldig fornøyd, men det tok kveld 4 måneder siden sida det sitt jeg på en HPM-6? det er da veldig dårlig og jeg tror ikke at jeg tør å plugge noe sånt i en HTC liksom^^. Når det gå på merke så er jeg ikke spesialisert, men skal nå være noe litt proffere en Sony Ericsson eller Skullcandy(aldri tilbud meg noe av disse, idiotene på skolen går med dem og jeg synes ikke noe om den eye-kandy små unge merke og heller ikke bli stempler som idiot på skolen ^^)Har funnet lite om HTC Desire sin lydkvalitet, men det kommer sikkert med info etter hvert, mobilen er jo akkurat sluppet. Tror ikke jeg har noe mer å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...