Johandy Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Ok, altså har jeg et lite problem som irriterer meg litt.. Jeg har 2 kjermkort (nVidia Geforce 260GTX)med til sammen 4 DVI porter, og jeg klarer lett å bruke 3 skjermer. Men hvordan SPILLER jeg på alle tre samtidig?? Slik at jeg får ett stort bilde i istedenfor en spilleskjerm og 2 uten noe på? Hvet at man kan bruke en sånn "triple head 2go" men den koster jo 2000++. Har også nVidias kontrollpanel der jeg konfigurerer, men jeg kan ikke finne denne innstillingen (den var faktisk der da jeg hadde XP, men nå har jeg 7). Noen som har ett forslag?
Skrujernet Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Kjøp deg ett kort fra ATI, så bruker du eyefinity
Johandy Skrevet 14. april 2010 Forfatter Skrevet 14. april 2010 (endret) Nå mener ikke jeg å diskutere om det temaet, men jeg foretrekker nVidia! Er det noen som kan hjelpe meg???? Endret 14. april 2010 av Johandy
Pizzaen Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Det er rett det Skrujernet sa, denne funksjonen (eyefinity) fungerer ikke på nVidia kort så du må gå til innkjøp av et nyere ATI skjermkort (5xxx-serien).
Johandy Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Der må jeg opplyse om at dere tar feil, ved å skifte til det gamle kontrollpanelet fikk jeg i bruk denne sinnstillingen
Skrujernet Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Jeg har ikke tatt feil, bare opplyste om muligheten jeg viste om
Pizzaen Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Der må jeg opplyse om at dere tar feil, ved å skifte til det gamle kontrollpanelet fikk jeg i bruk denne sinnstillingen Altså at alle 3 skjermene oppdages av Windows som 1 skjerm og at du derfor får oppløsninger som 1920 x 5000 (et eksempel)? Trodde dette bare var mulig med de nyeste ATI kortene siden dette har blitt markedsført som noe helt nytt innen grafikkkort helt siden lansering...
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 (endret) Teknologien til nVidia heter NVIDIA Surround: http://www.nvidia.com/object/3D_Vision_Surround_Technology.html (se nederst på siden) Combine multiple displays with NVIDIA Surround Technology > Get a complete view of the battlefield in real-time strategy games > Manage inventory windows, quest logs, and track your party in MMORPGs > Detect enemy movement quicker and react faster in first-person-shooters > Look left and right from the driver seat of racing games > Supports gaming across three non-3D displays with resolutions up to 2560x1600 Note: NVIDIA Surround technology requires NVIDIA SLI Technology (two or more NVIDIA GeForce GPUs) to drive high definition gaming across three monitors. GeForce GTX 480 GeForce GTX 470 GeForce GTX 295 GeForce GTX 285 GeForce GTX 280 GeForce GTX 275 GeForce GTX 260 EDIT: Driveren skal visstnok komme iløpet av April: http://www.nvidia.com/object/3DV_System_Requirements_Surround_Technology.html COMING SOON Support for NVIDIA 3D Vision Surround Technology on GeForce 400/200 Series GPUs requires NVIDIA Driver Release 256* or higher. (*Scheduled for April 2010) Endret 18. april 2010 av Slettet-aNZFa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå