Gå til innhold

Oppgradere anlegget mitt - har en NAD C355BEE


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på nippet på å oppgradere mitt annlegg en god del nå når lønningen strømmer inn.

 

Jeg har fra før en NAD C355BEE stereo forsterker som har blitt kåret til årets forsterker og har veldig mye støtte fra mange forumer.

Den driver ett par proson 212.

Foreløpig så driver de naboene gale, og trøkker godt på fest, men føler at jeg kan få til en god del bedre.

 

Jeg ser nå på ett par Infinity sm 155 høytalere jeg kan få for 2500 som jeg har hørt og som er veldig imponerende, og en effektforster av type NAD 916.

 

Burde jeg kjøpe dette?

OG, hva mener dere om å brokople alt sammen, da altså, infinityene bak, og proson paret forran og finne en subb som funker som sub, eller da bare droppe sub. Vet ikke hvordan dette vil bli. Men føler det enten er helt idiotisk, eller jævla fett.

Endret av insekt-tryne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

1. Selg det "dårligste" paret, og bruk det beste, som nok vil være Infinity, antar jeg. Dette vil frigjøre mer kapital til enten musikk, eller mer penger til effektforsterker.

 

2. Det er ikke sikkert du trenger mer effekt. Selv om det bare er 80w i NAD'en så er det kraftige watt. Om du trenger mer effekt så spar heller litt penger og vent, og kjøp en skikkelig plugg når du får råd. For en 4-7k får du mye effekt på bruktbørsen, alternativ en NAD C275 med 150w.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...