Gå til innhold

Trenger god trening og bra kosthold!


Anbefalte innlegg

Hey! Er da en gutt på 17år. Rundt 176cm og 60kg.

Jeg ønsker å få større og finere muskler. Jeg er ikke akkurat så sterk nå, men har planlagt å finne et skikkelig kosthold og trenings ritualer å begynne med! Jeg ønsker en godt trent kropp! Aller helst på mage, bryst, rygg og armer!

Trenger tips til kosthold og trenings ritualer å holde! Hvilken mat bør jeg spise og ikke og hvor mye, noe sportsdrikker/pulver etc? Har ikke så mye trenings utstyr, men kom med alle tips til å trene alle de muskel regionene. Vurderer å betale for å begynne på et trenings studio, men hvilke øvelser bør jeg gjør etc!

På forhånd Takk!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Betal for trenings studio, du vil ikke angre!

 

I begynnelsen så vil du faktsik få mer markerte muskler, sterkere og større av uansett hva du gjør! Så ikke begynn med noe kompliserte greier i starten.

 

Det jeg anbefaler deg å gjøre er å finne et 5x5 program, kjøre det fra punkt til prikke og spise bra.

 

Lykke til!

 

edit:

5x5 programmer

Sjekk ut stronglifts.com

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Du må finne ut av selv og lese om kosthold. Husk at kosthold er et VELDIG stort tema. Lavkarbo, zone diet, PSMF, HighCarb/LowFat....

Noen mener at fett er dårlig og usunt, andre mener at det er sunt og bra for deg.

Andre mener at sukker ikke har så veldig stor virkning på deg, andre mener at sukker har en kosal virkning på deg og din mentale helse.

 

Altså, det jeg vil fremtil. Det blir feil av meg å anbefale et kosthold av mye fett og lite-moderat med karbohydrater, jeg mener det er rett, andre mener det er feil.

 

Noe alle er enig med er at du kan kutte ned/ut sukker og heller bytte ut med næringsrik mat.

 

Anbefaler deg å lese boken Sukker en snikende fare, veldig bra basik stoff om kosthold og hva vi er best tilpasset til.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...