Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex og roting


Anbefalte innlegg

Det er forvirrende.

 

Han sa da vi møttes på nettet, at han var kjempeforelsket i meg, og aldri hadde fallt så pladask for en kvinne på nettet. Han var forelsket allerede før han møtte meg, noe han ikek ble i de andre han hadde hatt kontakt med.

 

Han har rotet med kjempemange sier han, men det naturlig å rote mye før en finner en har han sagt. Da blir det roting med hundrevis av jenter... og han sier at han gjør det alltid uten kondom..... Jeg synes han er gal! en er jo gal som blander meg i en sånn gjøk... fy han er en idiot, en gjøk hehe..... En ustabil gjøk spør dere meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forvirrende.

 

Han sa da vi møttes på nettet, at han var kjempeforelsket i meg, og aldri hadde fallt så pladask for en kvinne på nettet. Han var forelsket allerede før han møtte meg, noe han ikek ble i de andre han hadde hatt kontakt med.

 

Han har rotet med kjempemange sier han, men det naturlig å rote mye før en finner en har han sagt. Da blir det roting med hundrevis av jenter... og han sier at han gjør det alltid uten kondom..... Jeg synes han er gal! en er jo gal som blander meg i en sånn gjøk... fy han er en idiot, en gjøk hehe..... En ustabil gjøk spør dere meg!

 

Og du liker tydligvis å ha deg med folk du synes er idioter og gjøker. Ko-ko. :D

Jeg har selv vurdert å begynne å oppføre meg som en dritt mot jenter, men vil heller beholde selvrespekten.

Lenke til kommentar

Det hele er ganske logiskt. Underbevistheten din ser at han sprer rundt seg med sine gener, så den håper på å få en liten gutte valp som også vil spre rund seg med sine gener og dermed spre dine kraftig forbedre spredningen av dine gener.

 

Om du blir gravid så vil han sikkert dume deg. Men nå vil du isteden bli tiltrukket nice guys siden de er bedre til å ta vare på ungen.

 

Nice guys burde forøvrig ta en farskaps test om ungen ikke er dønn lik enn selv. Man kan nemmelig alldri være sikker på om man har fått en liten gjøk unge i redet.

Lenke til kommentar

Ingen vits å høre på disse tullingene jeanettehey. De mangler tydeligvis ett slags liv utenfor nerderommet deres.

 

Og du fortjener mer respekt enn dette.

 

NikkaYoichi klarer vist ikke å slutte å babble om hvordan dere jenter velger de slemme ovenfor de rolige og snille.

De ble vell lurt av den kalde "realiteten" og pisket seg selv ned til skjøre ben og bitterhet..

 

 

Kom deg videre i livet Jeanette. Ville ikke tenkt på denne fyren i det hele tatt, han virker helt hobbynarkoman i hue og drar bare dritt etter seg.

 

På byen er det ingen ting å finne bortsett fra en sosial gjeng med venner som koser seg, resten er søppel.

 

- Have fun.

Lenke til kommentar

Enig med deg Niern: jeg fortjener respekt :) Og synes selv at denne mannen sin oppførsel er ganske så dum og rar. Føler ikke at han har forstått seg på hva som er godt i livet eller ikke, og hva livet er av betydning engang.

 

Jeg har ikke slettet han på facebook. Og tror ikke jeg gjør det heller med det første. Men jeg må se andre veier, enn mot han for å finne noe som er verdt å samle på :)

Han får drive på med sitt videre , og jeg mitt hehe..... Jeg vil ikke leve et slikt liv som han gjør :)

Lenke til kommentar

jeanettehey:

Du får respekt av ein kar som synes at det som er "kult" å gjere ute på byen, er å dra folk ut av ein nattklubb å slå inn nasa på dei. Ja, det høyres verkeleg ut som ein kjempe kar.

 

Niern:

Føler du deg veldig tøff når du går til personangrep på folk? Kaller dei bitre taperar? Kva med følelsane deira? Sidan du snakker so mykje om å vere snill, der oppe frå din høge hest?

Lenke til kommentar

Niern aner ikke det minste om hva han snakker om, og her er noen linker som forklarer hvorfor. Det er rimelig enkel psykologi faktisk og det er denne enkle psykologien flere og flere gutter har begynt å utnytte bevisst.

 

wiki-answers

 

http://www.newswithviews.com/Rudov/marc3.htm

 

http://www.answerology.com/index.aspx/question/2739572_Why-do-women-stay-with-guys-who-treat-them-like-shit.html

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

jeanettehey:

Du får respekt av ein kar som synes at det som er "kult" å gjere ute på byen, er å dra folk ut av ein nattklubb å slå inn nasa på dei. Ja, det høyres verkeleg ut som ein kjempe kar.

 

Niern:

Føler du deg veldig tøff når du går til personangrep på folk? Kaller dei bitre taperar? Kva med følelsane deira? Sidan du snakker so mykje om å vere snill, der oppe frå din høge hest?

 

Slutt nå å grine din unge.

 

Vi er jo alle så jevla primitiv.. dyr med instinkter.

At jeg lager bråk på byen er rett og slett bare mine normale, dyriske instinkter som tar tak.. som dere sier, helt normalt. :)

 

edit: Jeg er da ikke snill! Og har ikke nevnt det heller.

Men takk som prøver å påpeke det =)

 

Niern aner ikke det minste om hva han snakker om, og her er noen linker som forklarer hvorfor. Det er rimelig enkel psykologi faktisk og det er denne enkle psykologien flere og flere gutter har begynt å utnytte bevisst.

 

Lykke til.

 

"Det er rimelig enkel psykologi faktisk"

"WHY TEEN GIRLS SEEK ABUSE" <-- fra den ene linken

"flere og flere gutter har begynt å utnytte bevisst."

 

Gjør du?

 

Mener du det..? At det er så naturlig og normalt at gutter skal få missbruke en enkel psykologisk teknikk som går ut på å behandle jenter som dritt og ingenting? Og så mener du at jeg er fæl som gir folk juling på byen? De hadde nokk fortjent det skal du se.. dessuten kjenner du ikke saken.

 

 

 

Hun vill nokk finne bedre råd hos normale personer der ute som ikke har en rar religion som påpeker at du skal sitte 5-8 timer foran dataen og pugge konspirasjonsteori crap om dyret inni oss og så prøve å videreformidle dette.

Endret av Niern
Lenke til kommentar

"Det er rimelig enkel psykologi faktisk"

"WHY TEEN GIRLS SEEK ABUSE" <-- fra den ene linken

"flere og flere gutter har begynt å utnytte bevisst."

 

Gjør du?

Nei, jeg gjør ikke det, men jeg kjenner mange som gjør det og med stor suksess på damefronten.

 

Mener du det..? At det er så naturlig og normalt at gutter skal få missbruke en enkel psykologisk teknikk som går ut på å behandle jenter som dritt og ingenting?

Om jeg synes det er normalt og at gutter skal få lov til det? Vel, jenter faller for disse teknikkene som utnytter enkle psykologiske grep. Så lenge disse gutta ikke voldtar noen eller på annen måte bryter loven når de forfører jenter, så ser jeg ikke at noen kan nekte dem å oppføre seg slik, annet enn de jentene de forsøker å forføre.

 

Og så mener du at jeg er fæl som gir folk juling på byen? De hadde nokk fortjent det skal du se.. dessuten kjenner du ikke saken.

Jeg synes generelt sett at vold er en svært dårlig måte å løse problemer og uenigheter på, men de som ikke har kommunikasjonevner på det kognitive plan, må gjerne ty til vold.

 

Hun vill nokk finne bedre råd hos normale personer der ute som ikke har en rar religion som påpeker at du skal sitte 5-8 timer foran dataen og pugge konspirasjonsteori crap om dyret inni oss og så prøve å videreformidle dette.

Det er på ingen måte noen konspirasjonsteori, men du er tydligvis så fastlåst i din egen boble at du ikke forstår deg på psykologi. Det er ikke engang sikkert at disse guttene VET årsaken til sin suksess, men en god del av dem spiller et psykologisk spill ovenfor damer - og scorer, lett. Det er et spørsmål om hvor kynisk man ønsker å være, selv så beholder jeg heller selvrespekten, da jeg ikke ønsker å gå på akkord med meg selv.

Lenke til kommentar

fyren er nok bevist seg å være en dritt, møtt på flere av dem.. vavittig egentligt.. viktigste er å lære å si NEI.. brukt nå 20 år på det å har såvidt klart å ta d ut i praksis :p rett å slett ta mer vare på deg selv. å se at du ikke fortjener slikt dritt. jeg var så langt nede at jeg trodde jeg fortjente alt dritt som ble slengt i trynet på meg..

 

men nei.. sett krav til hva du skal tåle i hverdagen.

 

å det som er litt intresangt nå, er at jeg kan si ja og ha sex uten å bli sønderknust slik jeg ble før. for jeg mener det jaèt jeg sier. du slipper all anger og usikkerhet.. vanvittig befriende.. nå hørtest dette ut som jeg var "løs" men ikke det jeg mener. men jeg har fått litt av den "makten" gutter ser ut til å ha. å det er herlig :)

 

og jeg har og sett mye av dritten guttene må oppleve, di har ei koslig jente di kansje møter et par ganger på noen fester å har et øye til, flørting og kyssing skjer å så roter di seg bort til senga.. så går det et par dager før du får skikkelig paniske meldinger fra jenta om du ikke elsker henne osv.. og bare brukte henne for sex osv..

 

 

men det burde faktisk være lov til å ha en flørt uten at du skal være "bundet for livet" lixm. så lenge det ikke har kommet skikkelige romeo utsagn og du har begynt å snakke om hvor vanvittig du har fallt for denne jenta osv. for da legger du jo opp falske forhåpninger bevisst.. men dere skjønner?

 

rar verden dette.. men føler at jeg begynner å få litt tak på den etter hvert.. :)

Lenke til kommentar

Det er skikkelig dritt ja. Jeg er jo svak for det overfladiske med han, men ikke måten han oppfører seg på.... De klarer lett å trille oss rundt fingeren, utrolig nok.

 

Når jeg sender melding til han, så får jeg gjerne ikke svar engang. Og da tror jeg at han er uintressert og tar hintet om det, og det ekle nederlaget, men etter en stund så kommer han alltid tilbake merker jeg.... Og da blir det sånn at jeg ønsker å tro at han liker meg. Og når han er borte i to uker - tre uker i strekk, så sitter jeg å venter på at han igjen skal komme tilbake som han pleier.... Så dum jeg er!!!!!!!! Jeg ser jo at fyren er en dust! Og allikevel så sitter jeg å venter på han...... selv om jeg egentlig vet at det aldri kan bli oss.......

 

Prøver å bruke han slik han bruker meg, men enten jeg vil eller ikke så knekker det allikevel selvtilliten min, og jeg føler han er bortkastet sløsing av tid......

 

Fyren har ikke bare to damer han roter med, han har utrolig mange tror jeg. Han har innrømmet til meg at han rotet med meg og en til samtidig. Men ser jo på facebook siden at han og andre jenter skriver kommentarer som om de roter sammen.....

 

Han er også sinnsykt ute etter å bare snakke om seg selv.... Han vil ikke høre meg snakke: da sier han bare la oss kysse og knulle... ikke snakk.... sier han...... Han vil styre hele showet, for hva vi skal gjøre i sexen, og det er han som skal snakke om sitt liv, men vil ikke høre om mitt......

 

Jeg har vært skjermet, vært i langvarig forhold siden jeg var tenåring, men nå er jeg singel og har opplevd to forskjellige typer psykopater som jeg kaller dem hehe, pluss snakket med andre som er ganske vinglepaver de og... :)

Lenke til kommentar

hehe.. same shit som med meg.. hadde samboer å greier..

 

jeg har vert "låst" til han i over et halvt år nå, for jeg komemr ikke over han..

 

innen en mns hadde han funnet seg en dame på 28 han er sånn 21.. :p

 

 

lucky bastard..

 

 

men jeanette, vi kommer til å finne oss noen kjempe mannfolk.. engang, en gang d passer..

 

nå er d bare verden som føkker med oss å vil se hvor mye motgang vi takkler før vi gir opp.. :p

Lenke til kommentar

Ja sissluss.... Vi kommer til å finne oss hver vår KJEMPEMANN! :) De beste menn tuller ikke med oss , de vet hva de gjør :)

 

Det med låsing er sant.

Jeg har i de senere år rotet med to menn som fikk meg til å låse meg.

Og det tok tre år før jeg var over han ene... egentlig er jeg ikke helt over han ennå hehe... Men til jeg klarte å komme meg videre.... Også traff jeg han her, og nå sitter jeg på vent på han hele tiden..... Og jeg er jo ikke som han! Jeg klarer ikke med det første å hoppe ned i en ny truse, og ny og ny, slik han gjør hehe... Æsj.... Skjønner ikke hvordan den type mannfolk orker å holde på sånn..... De virker helt blåst ut. Virker ut som om de har sex, også angrer de.... også gjør de det på nytt angrer angrer og angrer .... men likevel gjentar de å ha sex med folk de ikke vil ha forhold til.... ? nei jeg forstår de ikke... og de er skikkelig ekle som driver på å riske livet sitt med sykdommer for jenter de ikke vil ha noe med å gjøre..........

 

Godt å høre at vi er flere som er frustrerte på dem - selv om det er trist at flere opplever det samme... men hjelper i sorgene hehe..., føler meg så alene av og til med å føle de nederlagene.... men skjønner at vi er flere :)

Lenke til kommentar

Det er skikkelig dritt ja. Jeg er jo svak for det overfladiske med han, men ikke måten han oppfører seg på.... De klarer lett å trille oss rundt fingeren, utrolig nok.

 

Når jeg sender melding til han, så får jeg gjerne ikke svar engang. Og da tror jeg at han er uintressert og tar hintet om det, og det ekle nederlaget, men etter en stund så kommer han alltid tilbake merker jeg.... Og da blir det sånn at jeg ønsker å tro at han liker meg. Og når han er borte i to uker - tre uker i strekk, så sitter jeg å venter på at han igjen skal komme tilbake som han pleier.... Så dum jeg er!!!!!!!! Jeg ser jo at fyren er en dust! Og allikevel så sitter jeg å venter på han...... selv om jeg egentlig vet at det aldri kan bli oss.......

Klassisk "push-pull"-teknikk. Du får akkurat nok oppmerksomhet til at han klarer å hale deg på land gang etter gang, og du klarer ikke å løsrive deg, siden du får fôret belønnelsesreseptorene dine akkurat nok til at DU er på hugget og på jakt etter hans oppmerksomhet. Det skjer selvsagt helt ubevisst fra din side, men sannsynligvis med fullt overlegg fra hans side.

 

Dette er typiske trekk ved "the game" og det er akkurat denne type teknikker mange gutter har begynt å bruke, nettopp fordi det funker. Du skjønner faktisk ikke selv hvorfor du handler slik du gjør, nettopp fordi det er svært irrasjonelt, men du handler faktisk slik fordi at denne fyren utnytter underbevisste psykologiske reaksjoner.

Lenke til kommentar

Ja, han hannkatten som uttaler seg her, er så opptatt av måten de skal få oss til å løpe etter disse vinglepavene for å få sex..... Det er ikke bare sex en kvinne vil ha, og vi er ikke bare til for å brukes.....

 

Synes det er kynisk og drive på slik, som å bruke oss slik.

.......En kynisk person er en som kjenner prisen på alt , og ikke verdien på noe.......- husk den ordsetningen gutter, og lær å behandle oss med verdi. Ikke få oss til å deppe, og kaste bort livet vårt.....

 

føkk di satans hannkattene.. :p

Lenke til kommentar

Ja, han hannkatten som uttaler seg her, er så opptatt av måten de skal få oss til å løpe etter disse vinglepavene for å få sex..... Det er ikke bare sex en kvinne vil ha, og vi er ikke bare til for å brukes.....

Tror du har misoppfattet alt jeg har skrevet. Jeg forklarer hvordan "drittsekkene" klarer å få taket på damene, ikke hvordan vi skal gjøre det. Jeg benytter meg ikke av slike teknikker selv, det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne, jeg har mer respekt for jenter OG meg selv, til at det er en aktuell fremgangsmåte.

 

 

Synes det er kynisk og drive på slik, som å bruke oss slik.

Welcome to the jungle. Det er vel ikke bare kynisk av guttene å drive på slik, men like idiotisk av de jentene som gang på gang biter på kroken. Selv om dere selv også VET hvor idiotisk det er, så gjør dere det. :wee: Det er ikke gutter generelt som holder på slik, men det blir stadig fler, ganske enkelt fordi at de gutter som ikke er naturlige drittsekker, nå går egne KURS for å bli de drittsekkene dere jenter faktisk vil ha.

 

Det er ganske sykt, de har innsett at jenter vil ha drittsekker og tar kurs som gir dem opplæring i hvordan de kan være drittsekk.

 

.......En kynisk person er en som kjenner prisen på alt , og ikke verdien på noe.......- husk den ordsetningen gutter, og lær å behandle oss med verdi. Ikke få oss til å deppe, og kaste bort livet vårt.....

Dere vil ikke bli behandlet med verdi, fordi dere faktisk ikke er interessert i de guttene som behandler dere skikkelig. De er for kjedelige for dere, dere vil ha utfordringen i å forsøke å vinne hjertet til drittsekken som behandler dere som søppel. Det er ikke guttene som får dere til å deppe, det er dere selv som kaster bort livet deres på feil gutter. Dere har selv valget mellom å date drittsekken, som ikke tenker seg om to ganger før han har seg med søstra di på julekvelden, eller en fyr som faktisk oppfører seg som folk. Dere vil i 9 av 10 tilfeller velge drittsekken, nettopp fordi dere lar dere manipulere.

Lenke til kommentar

Greit at du sier at du ikke er sånn :) Flott å høre. Det har med respekt å gjøre.

 

Grunnen til at jeg rotet med han fyren var at jeg var langt langt nede, pga andre situasjoner.... Så jeg var i det svake hjørnet selv. Vet jo at jeg kan klandre meg selv for det også, men jeg håpet i det lengste at han ikke var ute etter bare sex, at han egentlig ville ha meg - for en drømmer jeg er......

 

Han har sagt at han har rotet med svært mange. Og han puler uten kondom , spruter og alt.... Så jeg trodde jeg betydde noe for han, men ser slett ikke slik ut.

I dag var han på chatten på facebook uten å gidde å hilse på meg engang.... Og sånn har han vært mange ganger før, for så å komme innom jobben min -et sted der han vet jeg jobber og han ikke trenger å gå... - han pleide aldri å gå dit før han kjente meg sa han. Så skjønner ikke hva han vil meg tiltider. Men men.... ser ut som om han ikke eier følelser og at det er bare sex han vil ha hos mange jenter..... Får inntrykk av at han hopper ned i nye underbukser hele tiden, utifra hva han har sagt til meg..... æsj..... slik er ikke jeg.... Og håper det fins mange menn som ikke er slik.... :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...