DaXoN Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Er så dritt enkelt og skaffe seg gear at det ikke burde vært lov engang... Jeg har bare spillt i 2 uker og har allerede bra nok gear til det meste... Blizzard kunne like gjerne bare maile deg 2 epic items om dagen i posten Lykke til! Kan vi se det 2uker gamle geared ditt som er holdtbart til det meste? ^^ Du kan se mitt søk opp Zajin på Grim Batol har vært 80 rundt omkring 2 dager active på lvl 80, Der jeg kan være ærlig og si at minst rundt omkring 5+ Timer av de har vært slacket / dummet meg rundt i durotar og chattet Så ja det og få gear er utrolig latterlig enkelt og burde ikke vært lov
War Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 (endret) Man kan dinge 80, Kjøre HC random i 1-2 dager og så gå rett inn i ICC 10 normal og cleare alt. Mitt første lvl 80 raid var icc 25. BT / Sunnwell Utvidelsepakke Lvl 80 pause 1,4 år HC random i 2 dager ICC 25 T9 ish gear 5400GS ca er bare noen timer unna ding 80. Så får man 1-4 T10 første uka Fra eoF evt boss Innen 1 mnd er full T10+ et minimum. Før kunne man raide i 2 år og ha litt T1 og 2-3 T2. Endret 17. april 2010 av War
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå