Gå til innhold

Kjøpe "kontantkort" i England?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Det kommer litt an på hvor du skal og dekningen der. Det er kanskje greit å høre med lokale hva de bruker. Jeg og de fleste vennene mine bruker O2 eller Orange, som også er to av de store. Jeg tror også at T-mobile og 3 har ganske bra priser på sine pay as you go.

 

Jeg har brukt Vodafone, Orange og nå, o2, og vil si at jeg hadde den triviligste pay as you go-opplevelsen med Orange. I mitt tilfelle var det veldig enkelt å kjøpe kontantkortet, og dekningen, prisene og kundeservicen helt grei.

Lenke til kommentar

Hei, Det kommer litt an på hvor du skal og dekningen der. Det er kanskje greit å høre med lokale hva de bruker. Jeg og de fleste vennene mine bruker O2 eller Orange, som også er to av de store. Jeg tror også at T-mobile og 3 har ganske bra priser på sine pay as you go.

 

Jeg har brukt Vodafone, Orange og nå, o2, og vil si at jeg hadde den triviligste pay as you go-opplevelsen med Orange. I mitt tilfelle var det veldig enkelt å kjøpe kontantkortet, og dekningen, prisene og kundeservicen helt grei.

 

Skal til London, så regner med dekningen er bra der uansett?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, Det kommer litt an på hvor du skal og dekningen der. Det er kanskje greit å høre med lokale hva de bruker. Jeg og de fleste vennene mine bruker O2 eller Orange, som også er to av de store. Jeg tror også at T-mobile og 3 har ganske bra priser på sine pay as you go.

 

Jeg har brukt Vodafone, Orange og nå, o2, og vil si at jeg hadde den triviligste pay as you go-opplevelsen med Orange. I mitt tilfelle var det veldig enkelt å kjøpe kontantkortet, og dekningen, prisene og kundeservicen helt grei.

 

Skal til London, så regner med dekningen er bra der uansett?

mobile world,er billig at ringe til norge med,0,80 øre i min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...