mau5trap Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Heisann. Sliter noe sinsykt med lattelig høy ping i BC2. Er jeg heldig har jeg 180 ping, men den ligger vel i snitt på rundt 300, men kan lett hoppe opp til 800 ish. Har aldri hatt noe problemer med noen andre spill, kun BC2 hvor jeg har sinsyke lag issues. Prøvd å google etter svar, men alt jeg får er whineposts på div forum. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan fikse lag issues,
Merko Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Du må huske på at den pingen du ser på scoreboardet ingame ikke er helt sikkelig. Du må dele den på 2 for at du skal få opp pingen som andre spill måler i. Har du trådløst nett?
mau5trap Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 (endret) Finne en bedre server? Spiller på TV2 og Battlefield.no for det meste. Men spiller ingen rolle hvilke server jeg velger. Like jævelig lag overalt Du må huske på at den pingen du ser på scoreboardet ingame ikke er helt sikkelig. Du må dele den på 2 for at du skal få opp pingen som andre spill måler i. Har du trådløst nett? Godt mulig at pingen jeg ser på scoreboard ikke er korrekt, men jeg har fremdeles sinsyk lag. Når jeg løper forover, blir jeg plutselig "teleportert" flere meter bakover, når jeg skifter våpen, hopper den plutselig tilbake til mitt forrige våpen osv. For å ikke nevne at motspillere står stille, for å i neste øyeblikk ha "teleportert" mange meter forover. Ikke noe trådløst tullball nei . Har som sagt ikke noe lag issues i MW2 osv. Endret 11. april 2010 av mau5trap
Zimmerh Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg føler at communities med mange servrere som regel lagger mer enn små klan servere kan nok være en innbilning, men det er iallefall noe jeg stusser litt over. Endret 11. april 2010 av Zimmerh
tovalb Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 har også opplevd enn del random lagging i det siste. Litt komisk egentlig.. springe rundt hjørnet og skal akkurat til å knife enn kar da du vips blir dratt tilbake igjen rundt hjørnet. Blir skutt på og klarer og komme i dekning bak en kontainer lykkelig uvitende om at du har vært død en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå