Gå til innhold

Ny touch telefon


hbje

Anbefalte innlegg

Er fortsatt på utkikk etter ny telefon.

Mine kriterier er;

Stor skjerm

God touch

Skarp skjerm

Mulighet til å laste ned programmer (på samme måte som på iphone)

Billigst mulig!

Ok kamera

Helst ikke HTC

Bra design

God å skrive meldinger med

God å ringe med

 

 

Noen forslag? :)

Endret av hhelene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fortsatt på utkikk etter ny telefon.

Mine kriterier er;

Stor skjerm

God touch

Skarp skjerm

Mulighet til å laste ned programmer (på samme måte som på iphone)

Billigst mulig!

Ok kamera

Helst ikke HTC

Bra design

God å skrive meldinger med

God å ringe med

 

 

Noen forslag? :)

 

Hva har du imot HTC? De har to av de mest spennende androidmobilene om dagen, Legend og Desire. Desire kommer ikke ut før neste uke, men kommer sansynligvis til å bli den beste androidtelefonen du kan få. Sony Ericsson X10 er også et bra alternativ. Alle disse telefonene skal matche dine kriterier and then some.

Lenke til kommentar

skal innrømme at jeg har sett en del på htc desire. Men er usikker på om jeg kan få denne telefonen på norsk. syns også disse telefonene er avnaserte og veldig dyre ! Har prøvd htc hero, og den var alt for avansert for meg. så hvis desire er lik den er nok ikke den noe for meg:p

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en touch-mobil med stor og god skjerm og et alternativ til apples app-store (som android market) må du nok ut med litt penger er jeg redd for. Har prøvd meg på noen androidtelefoner og syns ikke de er så avanserte at de blir vanskelige å bruke. De er vel som mye annet noe du må venne deg til. HTC Sense hjelper jo til å gjøre android litt enklere og mer brukervennlig.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha tilgang til enkelt å kunne laste ned apps, trenger du pr. idag enten en Iphone eller en Android basert mobil.

 

Dette begrenser selvfølgelig utvalget endel, spesielt om den skal vaere billig.

 

 

Men i Mai kommer Samsung Wave med det nye BADA OS som er et spennende alternativ, les mer her>>

Endret av Bacchus
Lenke til kommentar

AT HTC har overavanserte telefoner tilhører fortiden. De var heller ikke noe mer avanserte enn liknende telefoner på den tiden. Og de telefonene hadde WM, det har noen telefoner enda, men Android har ingenting med det å gjøre. Hvis man skal ha WM så synes ejg uansett at HTC har det enkleste systemet med Sense og TouchFlo.

 

Det virker som HTC fremdeles har det ryktet blant ikke så tekniske personer. Men det er altså ikke slik lenger.

Lenke til kommentar

AT HTC har overavanserte telefoner tilhører fortiden. De var heller ikke noe mer avanserte enn liknende telefoner på den tiden. Og de telefonene hadde WM, det har noen telefoner enda, men Android har ingenting med det å gjøre. Hvis man skal ha WM så synes ejg uansett at HTC har det enkleste systemet med Sense og TouchFlo.

 

Det virker som HTC fremdeles har det ryktet blant ikke så tekniske personer. Men det er altså ikke slik lenger.

 

 

flott! men hvis jeg da ser på htc desire. er dette en telefon som er mulig å få på norsk?

Er den verdt pengene `?

Lenke til kommentar

skal innrømme at jeg har sett en del på htc desire. Men er usikker på om jeg kan få denne telefonen på norsk. syns også disse telefonene er avnaserte og veldig dyre ! Har prøvd htc hero, og den var alt for avansert for meg. så hvis desire er lik den er nok ikke den noe for meg:p

vist du synest htc med sense blir for avansert, kan eg bare anbefale iPhone, selvom den er ganske utdatert er den hakket enklere og bruke og blir nok enste telefonen med touch du da er kompetent til og bruke, vist denne er uaktuell vil eg anbefale deg å se vekk fra touch og skaffe deg en med kanpper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...