Gå til innhold

Kjørte nesten på et dyr lignende en ulv? hva kan det ha vert?


Anbefalte innlegg

Hei,

på vei til jobb i morges ca halv 6 sprang plutselig et dyr over veien og jeg måtte bråbremse. Dyret lignet fælt på en Ulv. På størrelse med en voksen schäfer men grå og veldig buskete hale. Dyret var nok ikke en rev siden de er mye mindre. Tror egentlig heller ikke at det var en hund siden det ikke bor folk i området.

Jeg bor veldig landlig på Forsand i Rogaland og lurte nå på om det fins Ulver på Forsand.

 

Det har tidligere blitt rapportert om Ulver som har drept Sauer men det var langt opp i fjellet.

 

Noen som vet hva dyr det kunne ha vert?

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

på vei til jobb i morges ca halv 6 sprang plutselig et dyr over veien og jeg måtte bråbremse. Dyret lignet fælt på en Ulv. På størrelse med en voksen schäfer men grå og veldig buskete hale. Dyret var nok ikke en rev siden de er mye mindre.

 

Dette kalles en hund.

Lenke til kommentar

At det kan være en hund er helt reelt. Husker hysteriet i Groruddalen i Oslo i vinter/høst, det tror jeg (.. og mange andre) at det var en hund. Det er bare VG som liker å blåse opp slike saker.

 

Det eksisterer ihvertfall hunder som kan minne forferdelig om ulv! :)

Lenke til kommentar

At det kan være en hund er helt reelt. Husker hysteriet i Groruddalen i Oslo i vinter/høst, det tror jeg (.. og mange andre) at det var en hund. Det er bare VG som liker å blåse opp slike saker.

 

Det eksisterer ihvertfall hunder som kan minne forferdelig om ulv! :)

Det finnes også ulver som minner fryktelig mye på ulver. :!:

Lenke til kommentar

At det kan være en hund er helt reelt. Husker hysteriet i Groruddalen i Oslo i vinter/høst, det tror jeg (.. og mange andre) at det var en hund. Det er bare VG som liker å blåse opp slike saker.

 

Det eksisterer ihvertfall hunder som kan minne forferdelig om ulv! :)

Det finnes også ulver som minner fryktelig mye på ulver. :!:

Nei? :whistle:

Lenke til kommentar

Sikkert en stor jamt. Mange som tar feil av dem og ulver.

En hvaforno??? Der fikk du plutselig ulv til å høres kos ut. Jeg tar heller 10 ulv enn en sånn der Jamt????

Aldri hørt om, høres fryktelig skummel ut.

 

Haha, en jamt er en hunderase. Svensk elghund ;)jamthund_imagelarge.jpg

 

Veldig fine hunder, selv om jeg liker bedre den norske gråhunden til elgjakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...