AMDguru1 Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Om ca. 3 måneder(lenge til :-? ) skal jeg kjøpe et skjermkort til ca. 1500kr. Jeg vet det er vanskelig å spå priser som er om 3 mnd, men har dere noen forslag?
Tacritan Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Hvorfor ikke vente i tre måneder og spørre da? Ikkeno poeng å spørre nå, ingen som kan spå fremtida som du sier, og i tillegg er alle forslagene som kommer frem nå bortkastet om tre måneder fordi det mest sansynlig har kommet noe nytt og supert på markedet da...
Fallingwater Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 9700-kort er vel nede i den prisen da vil jeg tro.Slike High-end kort kommer sjelden ned i slike priser. De forsvinner fra markedet heller. Og uansett er 3mnd for lite tid. Radeon 9xxx serien har holdt seg utrolig stabilt i pris veldig lenge nå. Husker dere da Radeon 9700 var på ukens tilbud på komplett for leeeenge siden til kroner 1999,- ? Skulle jammen slått til da. Kortet koster fortsatt ganske mye mer enn det...hvis det i det hele tatt er noen som har det på lager da.
starfish Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Vent til du skal kjøpe du, ikke noe vits å spørre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå