Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkort trøbbel på bærbar multicom Kunshan M860


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en multicom Kunshan M860 bærbarmaskin for halvannet år siden. den har fungert ypperlig framt til for ca to måneder siden. Da tok skjermkortet kvelden. Jeg anntok det var fordi det var blitt for varmt, pcen har en tendens til å bli fryktelig varm. Men siden jeg for tiden er på utvekslings semester i singapore så har jeg ikke sendt den til bake til multicom for reperasjon, garantien er uansett også gått ut så usikker om jeg gidder uansett, nå kommer det merkelige.

 

Jeg restarta pcen etter nærmere 5-6 timer continuerlig bruk, og da fungerte plutselig skjermkoret igjen, windows fortalte meg at "the driver has recovered" eller noe sånt, jeg ble selvfølgelig overrasket men ikke ufornøyd. Jeg regnet med at skjermkoret snart kom til å ta kvelden igjen og deg gjorde det også nærmere bestemt en halvtime etterpå.

 

Så da er spm tror dere det er noe fysisk på skjermkortet? jeg mener hvis det hadde vært det så kan jeg ikke skjønne hvordan det plutseleig skal fungere igjen? jeg hadde pcen inne hos en reperatør her i singapore og han sa til meg at det var noe fysisk galt på kortet, han åpnet ikke pcen eller noe sånt men mente det fordet?

 

Så hvis det virkelig er noe fysisk galt, hvordan kan det da plutselig begynne å fungere igjen?

 

Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nok anta at det er noe galt med kortet ja, greit å oppdatere driver, men mest sansynlig må det byttes.

Kan tenkes at de har forandre det, men dagens Multicom Kunshan M860 leveres med utvidet 2 års garanti og livstids telefonsupport...

Kan jo være verdt en telefon for å høre.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

takk for alle svar, jeg skal tilbake til norge i juni og jeg kjøpte pcen i august for to årsiden så det burde gå:) men heheh er det mulig nå fungerer skjermkortet igjen, har gjrodt det i snart 2 timer, får se hvor lenge det varer denne gangen, og ja jeg prøvde å oppdatere til nyeste driver da det kjræsjet første gangen, det fungerte ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...