Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mulig å modifisere Jula-scooter for å få den raskere?


Anbefalte innlegg

Halloen, jeg driver å suser rundt. Vurdere å kjøpe meg en sånn billig scooter de har på Jula, den skal være veldig bra pluss at det er Innebygget Alarm på scooteren. Det jeg leste istad var dette:

Det du må gjøre er å åpne opp setet ditt og under der er det en ledninge som du kan ta av,( husker ikke fargen) og etter det så går den cirka 55-60 :D

 

Noen som vet om dette faktisk funker ?

Takk for svar.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

nr 1. disse scooterene er det null sjans og få deler til, får du tak i må du regne med betale like mye som scooteren koster for f. eks motordeler som stempel sylinder etc...

nr 2. sansyneligheten for at noen bare tuller med deg er veldig stor :p har ALDRI i mitt mopedliv hørt om noen som trimmer ved og ta en ledning, disse scooterene har heller ikke elektrisk sperre så det er bare noe vas ;)

nr 3. eneste du kan gjøre er og fjerne plombering i eksos og mulig fjerne variator ring/sperre. kanskje du kan få tak i effektpotte om du er heldig ;)

Lenke til kommentar

Disse kinascooterne er vel 4-taktere? Da er de ikke plombert i avgass, men har kanskje turtallssperre i CDI som kan kobles fra. Det er/var gjerne en ledning. Min gamle Boatian hadde en skrue som hindret fullt gasspådrag (som selvfølgelig bare var å skru vekk). Ikke at de blir noe fartsmaskiner av den grunn. Den var dessuten laget av støypjern og isboks-plastikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...