Gå til innhold

Hjelp til å finne norsk forhandler


Anbefalte innlegg

Hei. Noen som kan hjelpe meg med bestilling av en pc.

 

Jeg har bestemt meg for å kjøpe denne pc:

 

www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-bærbare-PC-er/alienware-m11x/pd.aspx?refid=alienware-m11x&s=dhs&cs=nodhs1&ref=lthp

 

Laget meg konto og la inn bestilling.

Men de har slike krav til å være kunde og betaling at jeg ikke vil bestille direkte der ifra. Betaler aldri på forskudd nei.Skeptiker jeg da.

 

Noen som vet om nettsted der jeg kan bestille den og betale enten i oppkrav eller på annen måte. Helst ikke på forkudd slik de krever på denne siden jeg lenket til. Greit å ha en butikk i Norge å forholde seg til hvis det skulle bli behov for det.

 

I følge denne atikkelen så får du større prosessor, men det får du ikke lagt inn i betillingen heller.

http://www.delldirekte.no/page/2/

 

I tillegg har jeg tenkt å kjøpe den til et momsfritt område i Norge, og de leverer ikke på postbox.

De lar deg heller ikke bestille på bedriften.

De skal ha skatteattest o.s.v.

Har handlet en del på nett til bedriften fra Komplett.no, men makan til innviklet opplegg har jeg ikke vært borti.

 

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få bestillt den spesifike maskinen. Litt kjapt uten mange om og men...

 

 

 

På forhånd takk og god påske alle sammen.

ETD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er at Dell ikke har noen forhandlere. De selger alt gjennom sine egne kanaler. Du kan ikke dra på Elkjøp å kjøpe Dell maskin.

 

Men ser ikke problemet med å registrere seg og forskuddsbetale når det er snakk om en aktør som dette. Ring kundesenteret deres så hjelper de deg med alt pr telefon.

Lenke til kommentar

Problemet ditt er at Dell ikke har noen forhandlere. De selger alt gjennom sine egne kanaler. Du kan ikke dra på Elkjøp å kjøpe Dell maskin.

 

Men ser ikke problemet med å registrere seg og forskuddsbetale når det er snakk om en aktør som dette. Ring kundesenteret deres så hjelper de deg med alt pr telefon.

 

 

http://www.elkjop.no/catalog/data/no_baerbarpc/barbar-pc?CatalogCategoryID=MpzD4QFHgq8AAAEOguI03xiL&group_1=manufacturerName_is_DELL

 

 

De selger da noe :whistle:

Lenke til kommentar

Problemet ditt er at Dell ikke har noen forhandlere. De selger alt gjennom sine egne kanaler. Du kan ikke dra på Elkjøp å kjøpe Dell maskin.

 

Men ser ikke problemet med å registrere seg og forskuddsbetale når det er snakk om en aktør som dette. Ring kundesenteret deres så hjelper de deg med alt pr telefon.

Feil. Som han over meg sier - Elkjøp selger Dell ;)

Lenke til kommentar

Dell har ett helt tullete system for betaling og frakt spør du meg.

Først betales pengene til fraktfirma. Skulle det skje noe er det ikke fraktfirmaet du skal kreve pengene tilbake hos,men dell.

 

Jeg var i en slik knipe,og fraktselskape henviste meg til dell,mens dell henviste meg andre vei igjen. Gikk flere uker før pengene var tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...