Gå til innhold

Kritikk på naustvikstudio.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ei heilt grei side, men eg tykkjer som "masb" at den var veldig kjedeleg.

 

Ville gjort logoen mindre, og brukt fleire fargar på sida. Menyen var heller ikkje noko spesielt fin. Sjå litt på webcreme.com og få litt inspirasjon.

 

Du har også brukt forskjellege fontar på forskjellege sider. Dette gir eit rotete inntrykk.

Lenke til kommentar

Det med ulike fonter har vært en miss... Skal prøve å ordne det så fort som mulig....

Jeg skal prøve meg frem med litt forskjellige fargar, og prøve å få litt mer liv i det, og håpe på at det blir bedre ;)

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Plinge93
Lenke til kommentar

* For høy banner

* For grå og kjedelig, du må ha flere farger

* Menyene gjør at det ser ut som siden er gammeldags og er mekka sammen med tables

* Den vertikale menyen på venstre side gjør at innholdet blir forflytta, og det blir litt rotete

 

* Hvis jeg trykker på Reklame>Max Power, og så på reklame igjen kommer jeg til "side ikke funnet" pga. du har skrevet URLen der med "commersial" i stede for "commercial".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er enig med at det ser litt gammeldags ut...

 

* I Firefox blir linkene dine veldig rare, kanskjer det er noe du må gjøre med a:visited

* Kikket på koden, du har kanskje fått en venn til å kode HTMLen for deg?

* Tema/fargeoppsettet ditt er like kreativt som bestemora mi på 82. Følg linkene som er posted over her og hent inspirasjon! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...