Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Error: 0xc0000221 Når jeg skal starte PCen


Anbefalte innlegg

Når jeg starter PCen så kommer det opp: insert your Windows installation disc then restart your computer. 2. Select your language then click next. 3. Click "repair my computer"

jeg har satt inn cden men det kommer ikke noe sånt opp når jeg restarter dataen.

Trenger hjelp fort!!!

Endret av EmilHen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg starter PCen så kommer det opp: insert your Windows installation disc then restart your computer. 2. Select your language then click next. 3. Click "repair my computer"

jeg har satt inn cden men det kommer ikke noe sånt opp når jeg restarter dataen.

Trenger hjelp fort!!!

 

Start maskina og trykk F8 gjentatte gongar under oppstart. Dette vil lede deg til ein meny med ei rekkje valgmoglegheitar. Velg "Reperarer datamaskinen" (evt. Repair my computer). Den kan komme til å spør etter passord, dersom du ikkje har passord trykker du berre Enter.

 

Om du skulle komme deg inn, start CMD (Command Prompt) og skriv inn "sfc /scannow", maskina vil då leite etter eventuelle feil og om funne, vil den óg prøve å reparere dei.

 

:)

Endret av Senzation
Lenke til kommentar

Når jeg starter PCen så kommer det opp: insert your Windows installation disc then restart your computer. 2. Select your language then click next. 3. Click "repair my computer"

jeg har satt inn cden men det kommer ikke noe sånt opp når jeg restarter dataen.

Trenger hjelp fort!!!

 

Start maskina og trykk F8 gjentatte gongar under oppstart. Dette vil lede deg til ein meny med ei rekkje valgmoglegheitar. Velg "Reperarer datamaskinen" (evt. Repair my computer). Den kan komme til å spør etter passord, dersom du ikkje har passord trykker du berre Enter.

 

Om du skulle komme deg inn, start CMD (Command Prompt) og skriv inn "sfc /scannow", maskina vil då leite etter eventuelle feil og om funne, vil den óg prøve å reparere dei.

 

:)

 

jeg får opp en meny hvor det står: please select booting device. Hva skal jeg velge? 1st FLOPPY DRIVE

SATA: PM-WDC WD5masse tall og bokstaver

samme greia bare med andre tall og bokstaver

CDROM: masse tallo bokstaver

 

OG:DETTE VIL VEL IKKE SLETTE NOE PÅ DATAMAskinen?

Endret av EmilHen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...