voidDraw() Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Nå har det seg slik at jeg får bluescreens når jeg starter Crysis på oppdraget The Reckoning. Har installert nyeste patcher og nyeste skjermkort drivere, men dette hjalp ikke. Jeg sjekker "knappen over tabulator" og ser at jeg får masse grafiske feil. De gangene jeg ikke har fått BSOD med en gang så er det ganske heftig lagg, enda alt står på low. Vet egentlig ikke hva jeg kan prøve for å få det til å funke. Any ideas? Her er ihvertfall oppsettet: MSI P35 NEO3 P35, Socket-775 Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel Sapphire Radeon HD 4830 512mb Windows 7: Home Premium 64bit
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Kanskje du har varmeproblemer? Sjekk alle viftene for støv.
voidDraw() Skrevet 4. april 2010 Forfatter Skrevet 4. april 2010 Hei Det er nok ikke varmeproblemer da jeg regelmessig fjerner støv og slikt. Har også sjekket CCC og Speedfan under load og temperaturer er der de skal være.
Bjarnemann Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Har du klokka pcen? Jeg får Bluescreen på Just Cause 2 om jeg klokker CPU'en.
voidDraw() Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Har hatt det en liten stund, men har stilt tilbake til vanlige instillinger. Altså default innstillinger, men fortsatt funker ikke Crysis
Bjarnemann Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hm da vetke jeg ihvertfall. Du kan jo evt sjekke tempen på CPU/GPU og se om det er der problemet ligger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå