Gå til innhold

Hvordan flashe SE Vivaz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en SE Vivaz som jeg gjerne skulle hatt Norsk T9 språk på.

Har sett en del artikler om hvordan man fikser dette på Nokia telefoner som har Symbian OS S60, gjorde også dette selv med en Nokia 6500 classic for et år siden og det funket utmerket.

Min Vivaz har jo også Symbian S60 men jeg finner ikke noen fremgangsmåte for å flashe SE telefoner. Har man ikke mulighet til å gjøre dette med SE telefoner?

Takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Har sett en del artikler om hvordan man fikser dette på Nokia telefoner som har Symbian OS S60, gjorde også dette selv med en Nokia 6500 classic for et år siden og det funket utmerket.

Min Vivaz har jo også Symbian S60 men jeg finner ikke noen fremgangsmåte for å flashe SE telefoner. Har man ikke mulighet til å gjøre dette med SE telefoner?

Takker

Hei,

Takker

Hej,

Du kan uppdatera din telefon via vår programvara "update service" som du kan ladda ner från www.sonyericsson.com

Du kan dock inte byta språk om inte norska fanns med från början

Mvh

Jimmy Dylte, Sony Ericsson Contact Center

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...