eVoNietz Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Hei Jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg ny pc, fordi den jeg har nå funker svært dårlig til spill som CoD:mw2 og Bad Comany 2. Har lite erfaring på dette området så jeg søker deres ekspertise. Vet egentlig ikke hva jeg burde linke, men dette er det som stod på web sia (Noe er sikkert uvesentlig, men legger bare ved alt): - Ahead Nero 9 Essentials OEM - CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD - Støtsikker PC-eske - Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, - Cooler Master Elite 310 Sort/Sølv - Silver Power SP-SS400 400W PSU - Intel Core™ 2 Quad Q8300 - ASUS P5QPL-AM, G41, Socket-775 - Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB - Gainward GeForce 9800GT 1GB PhysX CUDA - Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5240S - USB2 multikortleser 3.5" sort for - Hitachi Deskstar™ 7K1000.C 250GB - MS COA Label Windows Home Premium 7 - MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic - MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 32bi - MS MANUAL Win Home Premium 7 NO Et ektra spørsmål til sist: - Hva er bra/dårlig med quad core vs. dual core? Er dual nok for en middels pc? Som sagt, denne pcen skal ikke være "det siste skrik", men en pc som jeg kan bruke til jeg skal flytte (rundt august). Takk på forhånd
Skrujernet Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Skal prøve og hjelpe, selv med min begrensede kunnskap. 1. Du ville ha spart penger ved å bygge selv, om det er mulig. 2. Hva om du kjøper noe halveis bra, som du kan oppgradere i august? Penger, og tid spart. Itilleg sitter du igjen med en bedre pc om du ikke har veldig mye penger. 3. Skjermkortet fungerer garantert knall til mw2, men noe bedre hadde vært ønskelig. Tror bc2 foretrekker flere kjerner. 775 er allerede faset ut, så om du vil følge punkt 2 så burde du gå for noe fra AMD eller socket 1366 eller 1156. Håper noe av dette hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå