Gå til innhold

Langrennspakke racingski


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som har peiling på hvor mye en racingpakke koster ved sesongstart?

 

Tenker i baner Madshus klassisk Nanosonic ski med Alpina racing støvler. Lurer på om jeg bare skal vente til neste år med å kjøpe pakke, da det ikke ser ut til at noen av de store sportshusene har noe godt tilbud på tampen av sesongen. Tilbudene går for det meste i enkeltkomponenter.

 

Det jeg har funnet ligger på ca. 4.500 NOK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De jeg har sett på ligger også på over 4.000 NOK. I slutten av sessongen, i disse dager, settes jo prisen ned sikkert 20%-30% de fleste steder. Der jeg har vært har utvalget vært dårlig på støvler, jeg endte opp med å kjøpe Fischer Classic Vasa, som jeg er veldig fornøyd med, de er også veldig bra ski, på linje med Madshus Nanosonuc skiene. Jeg fikk en del avslag og betalte 3.800 for Fischer Classic Vasa + Madshus hypersonic skoene.

 

Nanosonic er jo årets modell og vil sannsynligvis settes litt ned til neste år på prisen, men mest sannsynlig ikke mer ned enn de er satt ned nå på slutten av sessongen, så du kan jo like gjerne se om du finner dine størrelser nå. :thumbup:

Lenke til kommentar

De jeg har sett på ligger også på over 4.000 NOK. I slutten av sessongen, i disse dager, settes jo prisen ned sikkert 20%-30% de fleste steder. Der jeg har vært har utvalget vært dårlig på støvler, jeg endte opp med å kjøpe Fischer Classic Vasa, som jeg er veldig fornøyd med, de er også veldig bra ski, på linje med Madshus Nanosonuc skiene. Jeg fikk en del avslag og betalte 3.800 for Fischer Classic Vasa + Madshus hypersonic skoene.

 

Nanosonic er jo årets modell og vil sannsynligvis settes litt ned til neste år på prisen, men mest sannsynlig ikke mer ned enn de er satt ned nå på slutten av sessongen, så du kan jo like gjerne se om du finner dine størrelser nå. :thumbup:

Pakkene ligger jo typisk ute med en rabatt på i hvert fall 30 %. Det jeg lurer på er om det er noe vits å handle skipakke nå ettersom en neste år kan få neste års ski til samme pris som det som tilbys nå.

Lenke til kommentar

Vet ikke om skiene blir fulle 30% billigere for hver sessong ettersom de blir en eldre og eldre modell, men det kan vel de i butikken svare best på. Om det er samme pris er det jo samme om du kjøper dem nå eller senere, men om du ikke skal bruke dem nå før sommeren, ville jeg ventet, for plutselig kommer du over lagersalg, supersalg e.l. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...