Gå til innhold

COD MW2 hjelp, hvordan åpne NAT?


Anbefalte innlegg

hei, min NAT type på call of duty mw2 er satt som Strict og da må jeg åpne NAT...

men hvordan åpner jeg NAT? er n00b i data snakk, så ikke snakk så komplisert takk xD

 

Windows 7

 

Speedtouch 546T: er hovedruteren

 

3Com Router Wireless OfficeConnect Cable/DSL 108 mbps: er ruteren til laptopen

 

 

help please :thumbdown:

 

edit: jeg slo inn IP-adressa i nettleseren,og tasta inn noen greier..så kom jeg opp på en side, og det må da vere der en opner NAT'en ?

Endret av Calle^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan du nevne det du har av utstyr osv?

har du modem og ruter hver for seg eller i et?

 

Det du skal gjøre er å finne ut ipen til routern din som også er modem hvis du har et altIet modem. Den kan du finne via å gå på startlinja å bare skrive CMD i eller search ruta.

etter det skriver du ipconfig

Default gateway er ipen til din router å IPV* adress er din IP adresse.

Kjøere du via kabel btw?.

Tipper du må koble kabel til pcen for å komme inn på routeren. Mulig at du MÅ hvis du skal endre innstilinger i routeren/modemet.

 

Etter du har kommet inn der så må du lete etter en game or application meny eller lingende også skrive inn portene der.

Lenke til kommentar

Om modemet og ruteren er samme, tviler jeg på..Den svarte boksen som jeg fikk med den stasjonære er vel modemet antar jeg. Den kvite ruteren fikk jeg med da jeg kjøpte laptopen. Det er den bærbare jeg sitter på og har problemer, så da antar jeg at jeg må konfigurere den kvite ruteren da eller noe?

Ingen kabel, trur jeg.

 

seriøst, har null peiling.. :hmm: hehe

Endret av Calle^^
Lenke til kommentar

Allt er forskjellig fra data til data, nett til nett og Xbox til Xbox.

Men det vanligste er en setting. Gå til instilenger på xboxen. Gå inn på Internett instilinger.

Siden du har Windows 7 vet jeg ikke vor du kan gå inn, men vis du skriver ned hva som står på xboxen kan jeg finne ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...