Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sår ruglete klump i pungen - knute på tråder?


Slurt-is

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har merket meg en liten klump helt nede ved penisroten på høyre side, som ikke plager meg til vanlig men blir stor og sår under ereksjon.

 

I konsistens minner den om som å ta på adamseple, litt ruglete, men sår. Siden den er så ruglete tenkte jeg først at det må være en knute av noe slag?

 

Jeg merket for noen dager siden at det var litt sårt i pungen, men det var først i dag jeg merket at det faktisk var en klump der.

 

Noen idé om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være årebrokk (at blodårekarrene til testiklene er utvidet) hvis det kjennes spagetti-aktig ut, egentlig ikke noe farlig, men en sjans for dårlig sædkvalitet pga at det blir for varmt i pungen.

 

Snakk med fastlegen, så blir du sendt til ultralyd undersøkelse ;).

 

 

 

 

http://nhi.no/sykdommer/mann/pungen/arebrokk-varikocele-2377.html

 

 

 

 

 

 

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
Gjest gjestlol

hei

 

Kan nesten garantera deg at det er ufarlig og at den ruglete klumpen du kjenner er bitestikkelen. Gikk for det samme til legen og konkluderte med at det var helt vanlig å uroe seg for dette pga. ikke alle er helt klar over hvordan det skal være der nede.

Ta det helt med ro!

Lenke til kommentar
Gjest Cubus

hei

 

Kan nesten garantera deg at det er ufarlig og at den ruglete klumpen du kjenner er bitestikkelen. Gikk for det samme til legen og konkluderte med at det var helt vanlig å uroe seg for dette pga. ikke alle er helt klar over hvordan det skal være der nede.

Ta det helt med ro!

 

Merkelig å anbefale ham å ikke gå til lege!? Klart han skal gå til legen, vi snakker om familiejuvelene her jo!!! VI kan jo ikke stille noen diagnose. Ta en tur til legen du så er du helt sikker på at alt er OK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...