Gå til innhold

Innbytte av "gammle" spill--


Anbefalte innlegg

Hei. lurer bare på om det er noen plass det går an å bytte inn gammle x-360 spil og pc spill, å kanskje få peng tilbake, eller få nytt/brukte spill..

 

Jeg var i en sånn butikk i bergen, men jeg bor 10 mil sør for stavanger, så det er ett stykke til Bergen for min del da...

Eller om det kan finnes en nettside med samme prinsippet... Har en del spill som jeg har godt lei kan en si...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen forum hvor privatfolk bytter spill?

 

Bytteklubben har blitt så dyrt! og for de gangene det ikke funker så får man ikke noe godt igjen fra det heller..

 

(skjedd meg 2 ganger at jeg har avtalt bytte, sendt inn, og etter en lang stund fått mail om at de aldri fikk inn det andre og hva jeg vil gjøre med det jeg sendte inn....) ikke noen ekstra gratisbytter for bryet eller noe. Og dette var fra før de økte prisene sine siden nå koster det jo en del og!

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen forum hvor privatfolk bytter spill?

 

Bytteklubben har blitt så dyrt! og for de gangene det ikke funker så får man ikke noe godt igjen fra det heller..

 

(skjedd meg 2 ganger at jeg har avtalt bytte, sendt inn, og etter en lang stund fått mail om at de aldri fikk inn det andre og hva jeg vil gjøre med det jeg sendte inn....) ikke noen ekstra gratisbytter for bryet eller noe. Og dette var fra før de økte prisene sine siden nå koster det jo en del og!

 

www.nintendoforum.nu

www.spillegal.no

www.gamer.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...