Edit00r Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Hei! Jeg bare lurte litt på hvilket program som er anbefalt til å lage musikk med? Med musikk så mener jeg tekno og diverse beats. Hvis jeg husker rett var det noe med sony vegas, ett eller annet. PS: Pris har ingenting å si!
Edit00r Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Skrevet 28. mars 2010 FL Studio er et solid program Ok, ser kjempebra ut! Tusen takk for hjelpen. Gleder meg til å bruke det når jeg får tak i det.
Edit00r Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Skrevet 28. mars 2010 (endret) Jeg var litt på youtube, og fant ut at det går bare ann å lage tekno med FL Studio. Er det sant eller? Isåfall, finnes det ett annet program med litt mer valgmuligheter? Endret 28. mars 2010 av Edit00r
reichspöbel Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Det går da fint an å lage annet enn tekno med FL Studio, men det er vel mer innrettet mot slikt. For noe mer profesjonelt kan jeg som alltid anbefale Reaper.
Edit00r Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Skrevet 29. mars 2010 Reaper, ok. Skal se litt inn på det. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå