[email protected] Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Er litt nysgjerrig på tidsrommet 1:23 til 1:30 i denne sangen: Lurer på om noen kunne gitt meg andre eksempler på sanger som har slik melodi eller hva man skal kalle det, eventuelt om noen vet hva denne type musikk kalles Selve sangen er jo nydelig, men liker spesielt tidsrommet 1:23 til 1:30 og 2:07 til 2:26, og andre tidsrom i sangen det synges på denne måten. Håper det er noen som har noen innspill/kommentarer her Siter Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Den sangen der har alltid minnet meg om Hanne Hukkelbergs musikk, og spesielt Break my Body, fra 1:25 og et lite stykke, synes jeg den er veldig lik det du la ut. Siter Lenke til kommentar
Korak Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Den sangen der har alltid minnet meg om Hanne Hukkelbergs musikk, og spesielt Break my Body, fra 1:25 og et lite stykke, synes jeg den er veldig lik det du la ut. For å pirke litt: Break my body er ikke Hanne Hukkelbergs musikk, det er en coverlåt som Pixies har originalen til. Siter Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Elsker den sangen selv. ( Mine innlegg ) Siter Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Heilt einig Snublefot Den er så frykteleg fantastisk og ^^ Veitt ikkje heilv kva eg skal kalla, men syns at det nesten er ambient, sidan eg spelar den saman med 1/1 av Brian Eno... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.