Gå til innhold

Oppgi kreditkortnummer når man lager xbox live?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja kjøper du pre-payed kort har du muliget til å være helt anonym. Personvern reglene i Norge hindrer også MS i og uthente informasjon om IP adressen din, dersom du da ikke har gjort noe som strider med Norsk lov, og selv da er det ikke gjort på en to tre.

 

Et tips: Kjøpt pre-payed via ebay. opptil 200kr billigere enn i Norge, du får koden tilsendt direkte på mail. Sjekk at den du kjøper av har 95%+ positive feedback og har solgt endel fra før.

Lenke til kommentar

For å få 1mnd gratis live så gjör du slik:

 

Skap en profil (eller bruk en som ikke er connected till Live fra för)

Velg "join xbox live"

Fyll i informasjon som spörs etter

Når du blir spurt om du vil ha gull medlemskap, si nei -> Bam! Du blir tilbudt 1 mnd gratis gull.

 

 

ps: Om du ska avslutte kontoen eller blir hacket/problem med kontoen så må du kunne bekrefte informasjonen på konton. Det er derfor MS skal ha informationen ;)

 

DVS: Du skal kunne bekrefte:

- Gamertag, tlf nummer, kontakt epost, addresse, navn

 

Du må også oppgi minst 1 av disse:

 

4 siste nummerene i kreditkortet som er brukt

eller

Svaret på det hemlige spörsmålet på windows live kontoen du bruker på profilen

 

 

Som de andre har sagt her: Kjöp 12 mnd pre-paid fra andre sider er MYE billigere og inget strul med kreditkort/automatiske trekk hver mnd till du ringer inn og avslutter det!

Lenke til kommentar

For å få 1mnd gratis live så gjör du slik:

 

Skap en profil (eller bruk en som ikke er connected till Live fra för)

Velg "join xbox live"

Fyll i informasjon som spörs etter

Når du blir spurt om du vil ha gull medlemskap, si nei -> Bam! Du blir tilbudt 1 mnd gratis gull.

 

 

ps: Om du ska avslutte kontoen eller blir hacket/problem med kontoen så må du kunne bekrefte informasjonen på konton. Det er derfor MS skal ha informationen ;)

 

DVS: Du skal kunne bekrefte:

- Gamertag, tlf nummer, kontakt epost, addresse, navn

 

Du må også oppgi minst 1 av disse:

 

4 siste nummerene i kreditkortet som er brukt

eller

Svaret på det hemlige spörsmålet på windows live kontoen du bruker på profilen

 

 

Som de andre har sagt her: Kjöp 12 mnd pre-paid fra andre sider er MYE billigere og inget strul med kreditkort/automatiske trekk hver mnd till du ringer inn og avslutter det!

Har gjort det. De har nummeret mitt og epostadresse, ikke kredittkort nummer. Det er alt,spørs om jeg gidder og ha xbox live gold. Jeg har ikke savegames og achievements som jeg har på den andre profilen, som jeg spilte på før.

 

Forresten. Hvordan kan noen hacke xbox live profilen?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Ok, fikk nemlig en melding på xbox live i stad. Var om en microsoft points link. Jeg blokkerte kontakten. Vet ikke, kan hende det bare var spam. :p

 

Takk for svar ;)

 

sånn de aller fleste blir hacket. Sendt en link der man oppgir live ID og passord. Bom, konton tatt. Ligger det kreditkort på kontoen så kjöpes det for et par tusen kroner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...