Gå til innhold

Siberia v2 problem


Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat fått siberia v2 i posten fra komplett, og jeg har et problem, det lager en stygg "pipelyd" kan man vel kalle det, hver gang jeg rører på musa, men også når jeg ikke gjør d. Men jeg merker at den kommer mer når jeg rører på musa.

 

Når jeg er in-game, forverrer lyden seg, da høres det ut som en veps som kveles. Dette er sykt irriterende med tanke på at headsettet er helt nytt..

 

Kan det være noe med hovedkortet, det er også ganske nytt da, bare noen måneder, og d burde ikke være d.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme headsett og har ingen problemer med piping eller andre mystiske lyder.

 

En venn av meg har "USB versjonen" (egentlig bare med USB lydkort og på magisk vis surround som den vanlige ikke skal ha) og har heller ingen problemer jeg har hørt om.

 

 

 

 

Antar at siden du nevner hovedkortet at du kjører rett fra intrigert lydkort, noe som faktisk pleier å være kilden til støy. Jeg kjører fint med intrigert, men tror hovedkortet mitt har noe ditt ikke har: støyfilter for lydkortet (Asus P5Q Deluxe).

 

Hvilket hovedkort snakker vi om?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...