Gå til innhold

Spille x360 med tastatur + mus / joystick?


Julekula

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får ingen ultimat adapter som lar deg plugge logitech-stikka di i 360'n, fordi Microsoft beskytter rettighetene sine veldig nøye, og det er software lag inni xboxen som oversetter signalene fra stikka til xbox, og denne gir de kun ut kildekoden til samarbeidspartnere (f.eks. Madcatz som lager egne arcade/joysticks til 360). Ingen har greid å "hacke" det så man bare kan kjøpe en liten plugg og få alt til å funke.

 

De vil jo selvsagt at vi skal kjøpe 360-spesifikt utstyr så de ikke taper penger på at vi bruker alt mulig annet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvis det er mulig å koble opp tastatur og mus til xbox360 får jo de som gjør det et helt sinnsykt stort pluss. Dette er kanskje det mest urettferdige jeg har vært med på. -.-

 

 

Jeg har xbox selv men neste gang blir det nok en playstation. :nei:

Endret av Edit00r
Lenke til kommentar

Hvis det er mulig å koble opp tastatur og mus til xbox360 får jo de som gjør det et helt sinnsykt stort pluss. Dette er kanskje det mest urettferdige jeg har vært med på. -.-

 

 

Jeg har xbox selv men neste gang blir det nok en playstation. :nei:

 

Det er jo ikke Microsoft som gir ut dette. Og du kan droppe playstation, for akkurat samme greiene finnes til den. Eneste forsjellen på playstation er vell at det der er offisel støtte for mus og tastatur i noen spill.

Lenke til kommentar

Hvis det er mulig å koble opp tastatur og mus til xbox360 får jo de som gjør det et helt sinnsykt stort pluss. Dette er kanskje det mest urettferdige jeg har vært med på. -.-

 

 

Jeg har xbox selv men neste gang blir det nok en playstation. :nei:

 

Det er jo ikke Microsoft som gir ut dette. Og du kan droppe playstation, for akkurat samme greiene finnes til den. Eneste forsjellen på playstation er vell at det der er offisel støtte for mus og tastatur i noen spill.

Ok, kanskje jeg forholder meg til xbox360. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...