Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

PC'en min vil ikke laste ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Sliter for tiden med et utrolig irriterende problem med min PC. Jeg sitter på et trådløst internett som i utgangspunktet er ganske raskt, men jeg kan ikke laste ned noe. Prøvde å laste ned en WoW-patch via torrent, og lastet ned med mindre enn 10 kb/s, mens en annen som sitter rett ved siden av meg laster ned på 150-200 kb/s, og fikk ned samme fil på en halv time, mens det hos meg sto at ETA var på 2 uker og 5 dager :S

Jeg er så utrolig frustrert, og kjenner egentlig bare at raseriet begynner å småkoke i meg. Jeg har selv sjekket at nettverkskortet mitt er oppdatert mtp drivere, og har også sjekket at jeg har en port åpen for torrent. Jeg har også konfigurert Windows-brannmuren til å slippe gjennom uTorrent. Problemet er der fremdeles, og lager kvalm for meg.

På forhånd takk for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpne wow launcher i brannmur så går det fortere. Eventuelt bare skru av hele brannmuren i perioden du laster ned. (Vist du ser så er det en sirkel i downloaderen. Den skifter mellom grønt, oransjt, og rødt ut i fra om det er problemer eller ikke)

Skrevet

Mistenker at problemet skyldtes dårlig nettforbindelse hos utdelere. Filen hadde 5 utdelere, og tilgjengeligheten var god, men det lastet omtrent ikke ned. Fant en alternativ fil som nå laster ned til rundt 400-500 kb/s. Problem solved, obviously! :) Takk for svar forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...