Gå til innhold

Ny mobil, NKTEL?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger ny mobiltelefon og har funnet en butikk i nærheten som selger en "NKTEL" telefon.

Den selges billig ettersom den har vært brukt som demovare i butikken.

Ser veldig stilig ut, har alt av funksjoner osv, men jeg blir litt skeptisk ettersom:

- Jeg aldri har hørt merkenavnet før.

- Jeg finner ingen andre norske butikker(eller andre) som selger den, så jeg vet ikke hva den egentlig koster.

- Jeg finner ingen firmanettsider der telefonen ligger i produktlisten.

Den er fra 2009, og virker "top-notch", men koster ikke mer 700kr :/

(900kr originalt, 200kr avslag ettersom det er demovare).

Ville trodd at en slik telefon hadde kostet mye mer penger. Den har dual sim funksjon, mp3 spiller, 3mpx kamera og alt mulig. Er heller ikke operatørlåst.

Er det kinaplast eller hva? Skjønner ikke hvordan orig. pris på en slik telefon kan være så lav.

Tenkte jeg kunne høre om noen her vet noe før jeg eventuelt går i butikken å stiller spørsmål :p

mvh scud

Endret av ScudNor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker. Men telefonen som jeg tenker på å kjøpe er ikke med i listen >.< Merkelig. Er rett og slett ikke å finne noe sted :/

Skeptisk til hele greia.

Men kanskje det hadde vært et greit kjøp? Jeg trenger en ny telefon, og det kommer med full garanti i tilfelle den dauer.

Hva tror dere?

Skrevet

Hva heter stedet? Har hatt problemer med noen mindre elektronikkbutikker tidligere, i Oslo, med varer som har blitt levert inn for reparasjon/bytte, og så har butikken plutselig blitt "borte" eller så :p

Skrevet (endret)

Butikken heter wilcom.

www.wilcom.no (nettsiden er rimelig ny så er ikke veldig utfylt)

Har vært kunde der i flere år nå. Veldig greie folk som ordner litt av hvert :) Har fått kjøpe billige XP lisenser/cder. Fikk en gang gratis rep. av PC som jeg leverte inn, selv om garantien var gått ut. Har også vært levert inn et par ganger etter det, fikk også da gratis rep :p

Var ikke så lenge siden de flyttet til et større lokale pga. ekspandering.

Endret av ScudNor
Skrevet

Høres jo "legit" ut det :) I og med at vi vet at det er et mobilmerke med mange modeller, så kan man jo regne med at det er en brukbar telefon. Prisen virker også veldig grei i forhold til hva den har, men du kan jo be om å få teste den litt der siden den allikevel er en demo-modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...