Gå til innhold

Åpne maks 15 filer avgangen i W7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

hvilket program har begrensninger på antall åpne filer. Tror ikke windows har den begrensningen hvis du da ikke bruker starter utgaven.

Skrevet (endret)

Åpnet 30 dokumenter i Word 2007 uten problemer...

Men fra Explorer (se vedlegg)?

Hvis jeg velger mer enn 15 så er ikke Open eller Edit tilgjengelig på menyen (gjelder Word, Excel, PDF,...)

15 filer:

post-206045-1269463600,5647_thumb.jpg

23 filer:

post-206045-1269464910,3423_thumb.jpg

Endret av helsten2
Skrevet

Heh, det var litt av en måte å åpne flere filer på. Kan du merke alle og bare trykke enter? Hva med å åpne word og så dra filene inn i programmet?

En slik sperre vil jeg tro er der for å begrense utslaget om man ved et uhell åpner alle filene i en mappe. Tenkt deg å f.eks. åpne flere tusen filer samtidig.

Skrevet

Heh, det var litt av en måte å åpne flere filer på. Kan du merke alle og bare trykke enter? Hva med å åpne word og så dra filene inn i programmet?

... jeg prøvde vel egentlig bare å forklare hva jeg tror tråd-starter mente.

Merke filer og deretter trykke Enter gjør ingenting.

Drag&Drop ser ut til å funke bedre ... :thumbup:

Skrevet

Ah. Beklager. Jeg må nok ha vært litt trøtt når jeg skrev det. Trodde nok at du var trådstarter. Satser på at han får det til på den måten selv. Om det var det han mente.

Skrevet

Ja, dere kan se selv, men når den går over 15 så kan jeg ikke trykke på enter eller høyreklikke å velge åpne. Kan dette være noe jeg må endre i registeret?

post-201915-1269515300,7275_thumb.png

Skrevet

yes, kan dra inn så mange jeg vil :D prøvde med 100 docer og det gikk som en kule :D

men er litt irriterende og ikke kunne trykke på enter, men faktisk måtte dra de inn :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...