Gå til innhold

Counter-Strike anti-cheats.


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Idag så dro jeg frem CS for første gang på mange år, (ikke spør meg hvorfor, men det er vel fordi jeg synes andre MP har passet meg bedre.) Uansett, ble bitt litt av basillen igjen, men problemet mitt er at jeg blir kicka fra så å si alle serverene fordi jeg mangler anti-cheat A eller B, eller at anti-cheat B er i konflikt med A osv.

 

Er det noen som gidder å liste opp noen linker over de vanligste anti-cheat programmene (linker) så jeg får installert dem.

 

PS. Er forøvrig CS like "ødelagt" av cheats og auto-aiming bots osv. som det var?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe! Ja, kan tenke meg den var irriterende å få i trynet. Men jeg mener ikke at det er noen som jukser jeg. Det er bare det at jeg må ekstra anti-cheat software, ellers blir jeg kicka fra serverene. Installerte Cheat Death, men da ble jeg kicka fordi jeg hadde Cheat Death... Merkelig opplegg.

 

EDIT: Nå har jeg vært på en server i Danmark litt og spilt. Det ikke jeg helt skjønner er at når du er i Limbo og følger en annen spiller i first-person, så skyter de veldig mye rett i veggen, og får kills på det. Det synes jeg er litt rart da. Men nå har ikke jeg fordypet meg så mye i CS de siste årene så...

Lenke til kommentar
Hehe! Ja, kan tenke meg den var irriterende å få i trynet. Men jeg mener ikke at det er noen som jukser jeg. Det er bare det at jeg må ekstra anti-cheat software, ellers blir jeg kicka fra serverene. Installerte Cheat Death, men da ble jeg kicka fordi jeg hadde Cheat Death... Merkelig opplegg.

 

EDIT: Nå har jeg vært på en server i Danmark litt og spilt. Det ikke jeg helt skjønner er at når du er i Limbo og følger en annen spiller i first-person, så skyter de veldig mye rett i veggen, og får kills på det. Det synes jeg er litt rart da. Men nå har ikke jeg fordypet meg så mye i CS de siste årene så...

 

Er vel stort sett cheating-death som er nødvendig som clint-side anti-cheat... IKKE ha Cheating-Death (C-D) kjørende på ikke C-D servere, om det er C-D server pleier det å stå i servernavnet... Hvis du bruker C-D på ikke C-D servere blir det konflikt :( ... anyways--> Lykke til

 

Ps: Bare skikkelige nOObs kaller andre nOObs ;)

Lenke til kommentar
Hehe! Ja, kan tenke meg den var irriterende å få i trynet. Men jeg mener ikke at det er noen som jukser jeg. Det er bare det at jeg må ekstra anti-cheat software, ellers blir jeg kicka fra serverene. Installerte Cheat Death, men da ble jeg kicka fordi jeg hadde Cheat Death... Merkelig opplegg.

 

EDIT: Nå har jeg vært på en server i Danmark litt og spilt. Det ikke jeg helt skjønner er at når du er i Limbo og følger en annen spiller i first-person, så skyter de veldig mye rett i veggen, og får kills på det. Det synes jeg er litt rart da. Men nå har ikke jeg fordypet meg så mye i CS de siste årene så...

 

Leste siste delen av posten din nå --> Du har spillt endel Wolfenstein ser jeg ;) (bare Wolf har "Limbo") hehe bra spill...

 

Uansett, i CS kan man skyte igjennom enkelte tynne eller lite robuste overflater, som f.eks kantene på en vegg eller igjennom en dør... skal være litt realistisk, men det ER jo realistisk å løpe i 60 km/t , ikke sant? ;)

Lenke til kommentar

hvis du bruker feks hlsw eller all seeing eye til å joine cs servere med så kan du lett stille inn i de programene slik at CD blir automatisk startet opp på de servere der det kreves.

Og som sagt ikke bruk CD på servere som ikke benytter CD. Dette fordi VAC tolker det som juks elns og kicker

Lenke til kommentar

Noe helt annet: En ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor CS er så utrolig populært og har vært jevnt så lenge. Når jeg spilte det igjen nå så synes jeg jo det var kult, det er ikke det. Men alle nyere type CS spill eller multiplayere for den saksskyld har jo også mye å skilte med av spillbarhet og tilt. Hva er det med CS som gjør at det er nærmest udødelig? (Dette er utelukkende positivt ment, om noen skulle oppfatte det anderledes).

Lenke til kommentar
Noe helt annet: En ting jeg ikke skjønner helt er hvorfor CS er så utrolig populært og har vært jevnt så lenge. Når jeg spilte det igjen nå så synes jeg jo det var kult, det er ikke det. Men alle nyere type CS spill eller multiplayere for den saksskyld har jo også mye å skilte med av spillbarhet og tilt. Hva er det med CS som gjør at det er nærmest udødelig? (Dette er utelukkende positivt ment, om noen skulle oppfatte det anderledes).

 

Folk blir avhengige av CS, pg holder seg til CS... sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Heisann,

 

Idag så dro jeg frem CS for første gang på mange år, (ikke spør meg hvorfor, men det er vel fordi jeg synes andre MP har passet meg bedre.) Uansett, ble bitt litt av basillen igjen, men problemet mitt er at jeg blir kicka fra så å si alle serverene fordi jeg mangler anti-cheat A eller B, eller at anti-cheat B er i konflikt med A osv.

 

Er det noen som gidder å liste opp noen linker over de vanligste anti-cheat programmene (linker) så jeg får installert dem.

 

PS. Er forøvrig CS like "ødelagt" av cheats og auto-aiming bots osv. som det var?

 

Jeg spiller det nå og da,men har ikke innstallert noe anti cheat opplegg.

Kommer inn på de fleste servere.

Du har jo punkbuster da,og diverse andre etterslep anti cheat programmer som div. servere bruker.

 

Juks er det fremdeles,fordi jeg dør av og til i spillet :p

Neida,men vetser at det hender fremdeles.Og det vil nok alltid vere noen wannabe winnere som gjør det.

 

Ta da!

Lenke til kommentar

Spilte nå nettopp, og der var det en cheater gitt! :p Merket først at han hadde WH, men ingen så trodde meg, for han var bare god! Men etter en liten stund ble jeg så irritert, at jeg tok demo av han, og der kan man tydelig se at han bruker WH. Og ikke nok med det, men ett par minutter etterpå drar han fram en speedbot eller hva faen det var! Fløy hvertfall rondt å kniva folk.. kniva en 3-4-5 av et 5 mannslag hver runde :grumpy:

 

Jeg blir så oppgitt :roll::p

Lenke til kommentar

Herregud så stusselig!

Spiller på cs burken, IP: 80.202.247.150, csburken.no-ip.org

Der er det veldig få cheatere og det er jo selvsagt deilig. Har aldri cheata og kommer aldri til å gjøre det.

Har sett til dels at folk bruker WH og aim-boot, men de blir fort kicka...

Uansett så er cs verdens diggestre mp-spill, ingen tvil der! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...