Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må jeg bare ignorere henne?


Anbefalte innlegg

Har flørtet med en god venninne av meg i en god stund nå, men i dag fikk jeg beskjeden om at hun bare vil fortsette å være venner, med tanke på at hun ikke vil ødelegge vennskapet osv osv.

 

Problemet er at jeg kommer ikke til å klare å være bare vennen hennes.

Hun er så utrolig god, og alt jeg kan ønske meg i ei jente.

 

Så hva skal jeg gjøre? Bare stoppe all kontakt? Vet det høres coldhearted ut, men når hun ikke vil være kjærester og jeg ikke klarer å bare være en venn av henne, ser jeg ikke noen annen utvei på problemet. :dontgetit:

 

Jævla dritt vennefelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser problemet.

 

Er utrolig lett for meg å sitte her og si det, siden jeg ikke trenger å gjøre det selv, men: Det virker her som om du ikke kommer til å få noe gratis. Det beste er å si til henne: "Jeg klarer ikke bare være venner, jeg er for forelsket* i deg." (Bruk egne ord og følelser)

 

Vet dette er vanskelig, men du har ingenting å tape. Fortsetter dere som bare venner, mens du er hypp på ho, så blir det mye kjipere når hun etterhvert får seg type enn hvis du bare sier det som det er med en gang.

 

Lykke til ihvertfall =)

 

*forelsket er et fint ord, som klinger godt ;P

Lenke til kommentar
Gjest Fazer

Hei!

 

Jeg (18) var i din situasjon for en måned siden. Var forelska i bestevenninna (16) mi, og vi var en del frem og tilbake i hvor mye vi var sammen osv pga det. Så kom dagen da hun dro på fylla og hadde seg veldig med en random fyr. Jeg fikk selvfølgelig høre om det, og det var sykt dritt. Sa til henne at vi ikke kunne være venner lenger, og at hvis hun ikke ville prøve noe mer heller, så måtte vi bryte kontakten. Så det ble til at vi brøt kontakten. Det var kjipt de første dagene, men nå i de siste 2 ukene har jeg hatt det mye bedre enn noen gang da jeg hadde kontakt med henne.

 

Så jeg anbefaler deg helt klart å si til henne at dere ikke kan være venner. Det hjelper ikke å være "litt venner" heller. Du ødelegger deg selv ved å ha kontakt med henne, og hun burde forstå og respektere det. Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, og føler veldig med deg!

Lenke til kommentar
Gjest samme

Går gjennom noe lignende.

 

Problemet er at jeg går i klasse med henne på skolen, og det vil bare være utrolig rart hvis jeg skulle bryte kontakt (vi ser hverandre så og si hver dag).

 

Noen tips? :ermm:

Lenke til kommentar

Går gjennom noe lignende.

 

Problemet er at jeg går i klasse med henne på skolen, og det vil bare være utrolig rart hvis jeg skulle bryte kontakt (vi ser hverandre så og si hver dag).

 

Noen tips? :ermm:

 

Det er kanskje rart, men det beste er å ikke ha kontakt med henne. Du kommer til å se henne hver dag, men prøv å se på henne som en av de personene i klassen som du ikke har noe forhold til og ikke bryr deg om. Det er ikke så greit når du går i klassen hennes, men det beste er virkelig å ikke ha noe forhold til henne!

 

edit: leif

Endret av KimW
Lenke til kommentar

Har det samme problemet jeg og, at vi går i samme klasse.

Har vært vanskelig de siste dagene og bare ignorere henne, og det er slettes ikke lett eller noen god følelse når vi sitter i klasserommet og jeg bare må forholde meg til henne som en fremmed.

Spesielt ille er det når vi passerer hverandre alene i f.eks gangen, satte en liten støkk i meg her om dagen da hun passerte meg og jeg måtte bare fortsette rett fram.

 

Noe som har hjulpet meg mye er å være sammen med vennene mine, da får jeg tankene mine over på noe annet. Eller se på Californication, da får jeg en litt sånn drit-i-alt holdning :p

Men om kvelden før og etter jeg har lagt meg er det ikke så mye jeg får gjort, da blir jeg bare liggende å tenke på henne, med det problemet er det vel ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar

Har det samme problemet jeg og, at vi går i samme klasse.

Har vært vanskelig de siste dagene og bare ignorere henne, og det er slettes ikke lett eller noen god følelse når vi sitter i klasserommet og jeg bare må forholde meg til henne som en fremmed.

Spesielt ille er det når vi passerer hverandre alene i f.eks gangen, satte en liten støkk i meg her om dagen da hun passerte meg og jeg måtte bare fortsette rett fram.

 

Noe som har hjulpet meg mye er å være sammen med vennene mine, da får jeg tankene mine over på noe annet. Eller se på Californication, da får jeg en litt sånn drit-i-alt holdning :p

Men om kvelden før og etter jeg har lagt meg er det ikke så mye jeg får gjort, da blir jeg bare liggende å tenke på henne, med det problemet er det vel ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp.

 

Det er dritt og faenskap, men du gjør det rette nå. Det virker kanskje ikke sånn, men det hjelper med tiden! Det hjelper å spille playstation/xbox/pc også...bare leve seg helt inn i en annen verden et par timer:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...