Gå til innhold

Rykter om nye nvidia-skjermkort, ytelse i forhold til dagens?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor mye denne er til å stole på, men ser ikke lovende ut:

http://www.semiaccurate.com/2010/02/20/semiaccurate-gets-some-gtx480-scores/

 

de testene som er direkte fra Nvidia er heller ikke så bra...

http://www.maximumpc.com/article/news/nvidia_pits_gtx_480_vs_radeon_5870

les kommentarene nedenfor artikelen.

 

Ser ikke ut til at 480 blir særlig raskere enn 5870, det må sies å være skuffende når de kommer så sent.. Prisen bør da ikke ligge noe særlig over 3000,-. Og ATI kan nok sette ned prisen en del når 480 og 470 kommer. Så kan virke som om Nvidia sliter..

Lenke til kommentar

Vil foreslå å drite i alle rykter å heller lese reviews i morgen. guru3d.com, anandtech.com, tomshardware.com og muligens hardware.no. Har lest så mye forskjellig om Fermi, at jeg trekker ikke en eneste konklusjon før jeg har lest på de store seriøse hardware-sidene i morgen...

 

helt enig

Lenke til kommentar

Vil foreslå å drite i alle rykter å heller lese reviews i morgen. guru3d.com, anandtech.com, tomshardware.com og muligens hardware.no. Har lest så mye forskjellig om Fermi, at jeg trekker ikke en eneste konklusjon før jeg har lest på de store seriøse hardware-sidene i morgen...

 

Av tidligere rykter på tidligere skjermkort har ryktene stemt ganske riktig. Så ikke kom her og si at Fermi kommer til å bli bedre enn det vi har sett på ryktene hittil.

Endret av hernil
Fjernet personangrep
Lenke til kommentar

Vil foreslå å drite i alle rykter å heller lese reviews i morgen. guru3d.com, anandtech.com, tomshardware.com og muligens hardware.no. Har lest så mye forskjellig om Fermi, at jeg trekker ikke en eneste konklusjon før jeg har lest på de store seriøse hardware-sidene i morgen...

 

Av tidligere rykter på tidligere skjermkort har ryktene stemt ganske riktig. Så ikke kom her og si at Fermi kommer til å bli bedre enn det vi har sett på ryktene hittil.

Sa jeg at Fermi kom til å bli bedre enn ryktene?!? :nei:

Lenke til kommentar

Ser at de har gjort overskriften for en kommende artikkel i natt!

Er det Fermireview tro? :D

Jeg er villig til å vedde relativt mye på det ja :)

 

haha, så merkelig, både hardware.no og guru3d virker å være overbevist av dette kortet.

 

jeg håper vi får vite hvilken av fermiene kortet egentlig er, om det er 512 core eller 480, og om det er den samme modellen som kommer ut i butikkhyllene eller om dette er de håndplukka review korta. noe som vil suge ganske drøyt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...