Gå til innhold

Olimp Pum Express

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Halla. Nå har jeg 2-3 spm. Har handlet meg kosttilskudd: Olimp Pump Express, og Activate Stack. Er det noen her som har noen erfaringer med disse produktene? Fungerer de?? Og ett spm til: Noen som vet om noen bra fettforbrennene prudukter? Er f.eks Ripped Freak noe å anbefale?? :hmm:

post-211750-1268913797,0177_thumb.jpg

post-211750-1268913837,1304_thumb.jpg

Endret av jimbo696
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Halla. Nå har jeg 2-3 spm. Har handlet meg kosttilskudd: Olimp Pump Express, og Activate Stack. Er det noen her som har noen erfaringer med disse produktene? Fungerer de?? Og ett spm til: Noen som vet om noen bra fettforbrennene prudukter? Er f.eks Ripped Freak noe å anbefale?? :hmm:

Ville ikke tro at Olimp Pump Express vil hjelpe så mye på resultatene, hvorfor betale for å få pumpen man får automatisk når man trener?

For å øke forbrenninga kan man drikke grønn te/ta tilskudd som inneholder grønn te-ekstrakt. Hjelper noen prosent!

Endret av kleivbo
Skrevet

Har ikke fått testa den Express pump så mye ennå(pga den smaker helt for jÆ...) hehe. men den stack greia mener jeg selv jeg får en go del energi av. Men noen som har prøvd og hear erfaring med

lipo 6 black?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...