Jump to content
Sign in to follow this  
jimbo696

Olimp Pum Express

Recommended Posts

Halla. Nå har jeg 2-3 spm. Har handlet meg kosttilskudd: Olimp Pump Express, og Activate Stack. Er det noen her som har noen erfaringer med disse produktene? Fungerer de?? Og ett spm til: Noen som vet om noen bra fettforbrennene prudukter? Er f.eks Ripped Freak noe å anbefale?? :hmm:

post-211750-1268913797,0177_thumb.jpg

post-211750-1268913837,1304_thumb.jpg

Edited by jimbo696

Halla. Nå har jeg 2-3 spm. Har handlet meg kosttilskudd: Olimp Pump Express, og Activate Stack. Er det noen her som har noen erfaringer med disse produktene? Fungerer de?? Og ett spm til: Noen som vet om noen bra fettforbrennene prudukter? Er f.eks Ripped Freak noe å anbefale?? :hmm:

Ville ikke tro at Olimp Pump Express vil hjelpe så mye på resultatene, hvorfor betale for å få pumpen man får automatisk når man trener?

For å øke forbrenninga kan man drikke grønn te/ta tilskudd som inneholder grønn te-ekstrakt. Hjelper noen prosent!

Edited by kleivbo

Har ikke fått testa den Express pump så mye ennå(pga den smaker helt for jÆ...) hehe. men den stack greia mener jeg selv jeg får en go del energi av. Men noen som har prøvd og hear erfaring med

lipo 6 black?