Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket - men i et forhold


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hva gjør man når man er i et stabilt og godt forhold over flere år, men finner seg selv forelsket i en annen? Hva gjør man når man elsker to personer samtidig? Hva gjør man når man føler man ikke kan "velge"?

 

Denne andre er en person som går tilbake mange år, mye følelser med i bildet, aldri glemt. Møtes på nytt, faller hodestups for hverandre og elsker hverandre etter å ha møttes ett års tid.

 

Jeg sitter i et trygt og godt forhold, hus og hele pakken. En fantastisk person som jeg virkelig elsker, aldri krangling, ingen problemer. Ett flott og kjærlig forhold som mange misunner oss. Klarer ikke gå fra partneren, men kan ikke leve uten den andre. Vil ikke ha både "pose og sekk" - vil ta et valg.

 

Jeg er så forvirret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke ann å ta pose og sekk:) Om partnerne dine ikke blir med på dette. Du må rett og slett velge, hvem elsker du mest? Og hvem har du lyst til å dele ditt liv med? Du har bare en sjanse på livet.

 

Finnes ingen fasitsvar, beklager det. Men er valg du selv må ta.

Lenke til kommentar

Høres noe ut som handlingen i filmen The Notebook?:)

 

Men det er utrolig vanskelig, og du må rett og slett se på hvem du virkelig vil dele resten av ditt liv med. Men hva om du velger den andre, og dere finner ut igjen at det ikke funker?

Da står du helt alene igjen, så det må du tenke på. Vil du gi fra deg den tryggheten du har nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...