Gå til innhold

tips til de som er ute etter å handle inn hw


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

det er en god del som skal kjøpe hw, eventuelt for første gang, eller de som vil prøve en annen nettbutikk, vel, mange gjør feilen at de går direkte etter lavest pris når de leter etter mulig nettbutikk.

jeg er overrasket over at folk ikke benytter seg av en glimrende guide på hw.no, nemlig webshopguiden, her viser hw.no hva de synes om nettbutikken,samt vises det hva oss kunder synes, her ramses det opp ymse ting de er gode eller dårlige på.

denne guiden er til stor hjelp og den burde brukes mer!

guiden er også til for at andre skal slippe å måtte oppleve et H når de skal investere i nytt datautstyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Du har et poeng der. Jeg bruker komplett.no fordi jeg har god erfaringer der, men også mircroplex hvis jeg skal ha mye derfra (høy frakt). Har også bestilt fra mamoz.no fordi at de var de eneste som hadde skjermkortet, men der har jeg ikke prøvd retur. Men som du sier er webshoperguiden en glimerende ting. Vil heller betale 50kr mer for enn vare og være sikker på å få byttet den hvis den slutter å virke enn å spare 50kr og ikke få noe igjen hvis den blir ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...