machineSin Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hvordan finner man ut hvem som står med aksjer i ett engelskregistrert ltd/ NUF? I enhetsregisteret/ brreg står det kun ett navn, men det skal være flere eiere, og hvor finner jeg disse. Kort sagt ønsker jeg å finne mitt eget navn, og før dette firmaet begynner å generere penger ønsker jeg jo å sikre meg selv ... hvordan gjør jeg det? Må vi alle være registrert i Brønnøysundregisteret, eller må vi skrive en kontrakt i mellom oss? En link til konkret informasjon om akkurat dette hadde vært fint. På forhånd takk til de som orker å hjelpe en naiv grønnskolling. Endret 15. mars 2010 av machineSin
rarnfinn Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Hvordan finner man ut hvem som står med aksjer i ett engelskregistrert ltd/ NUF? I enhetsregisteret/ brreg står det kun ett navn, men det skal være flere eiere, og hvor finner jeg disse. Kort sagt ønsker jeg å finne mitt eget navn, og før dette firmaet begynner å generere penger ønsker jeg jo å sikre meg selv ... hvordan gjør jeg det? Må vi alle være registrert i Brønnøysundregisteret, eller må vi skrive en kontrakt i mellom oss? En link til konkret informasjon om akkurat dette hadde vært fint. På forhånd takk til de som orker å hjelpe en naiv grønnskolling. Opprett heller et AS, lever aksjonærregisteroppgave og du finner informajsonen på alle offentlige instanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå