Gå til innhold

Canon MP640 eller Epson PX710W for foto- og tekstutskrifter?


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en multifunksjonsskriver for hjemmebruk, og ser at både Canon MP640 og Epson PX710W får god omtale. Epson er visst klart bedre på fotoutskrifter, men ser at enkelte tester peker på dårlig kvalitet på tekstutskrifter.

 

Kan det stemme at Epson PX710W er dårligere på ren tekst enn Canon MP640?

 

Skriveren vil først og fremst bli brukt til tekst, men det vil også skrives ut bilder i ny og ne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg enig i forrige debattant. I Canon-skriveren er den ene sorte patronen til tekst og grafikk, mens den andre er til foto. Jeg har selv storebroren til PX710W - PX810FW, og den er helt suveren på fotoutskrifter, men på tekst er den ikke verdens beste. Jeg beholder min laserskriver, for å si det sånn. Har desverre ikke prøvd Canon-skriveren, så der kan jeg ikke uttale meg...

Lenke til kommentar

Det var synd... Jeg går ut ifra at fotoutskriftene fra Canon-skriveren er mer enn akseptable nok? Rart at enkelte tester gir Epson-skriveren beste plassering med et såpass "alvorlig" problem.

 

Har MP640 selv og fotoutskriftene er etter min smak veldig gode(bruker Canon papir), har meget stor sans for hele pakken også, duplex utskrifter, god tekst kvalitet, fornuftig

intergrasjon av scanning direkte fra skriver til pc, enkelt å sette opp i nettverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...