Gå til innhold

Spørsmål ang reklamasjon


  

18 stemmer

  1. 1. Tror du jeg får tilgodelapp/pengene tilbake?

    • Ja
      3
    • Nei
      15


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk et Eclipse III tastaur til jul som jeg ikke var fornøyd med, det var kjøpt på netonnet. Hvordan vil du si sjansjen for å få "tilgodelapp" er? Eller kanskje få tilbake penger? Hvorfor? Fordi tastaturers knapper har forskjellig resistanse, noen er hardere en andre og fordi space tasten er merkelig. En kompis hadde Eclipse II som er akkurat det samme tastaturet, men uten ekstrainnholdet, det var mye bedre. Mitt har blitt pakket ut, prøvd, for så å bli satt bort... Hvordan tror du muligheten for tilgodelapp eller pengene tilbake er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har ikke jeg prøvd Eclipse tastaturene, men hvis alle Eclipse III er sånn, og det er sånn de skal være, så tror jeg ikke du får noen ting. Hvis ditt derimot har en mangel, kan du benytte reklamasjonsretten.

 

Du hadde to ukers angrerett, hvorfor benyttet du deg ikke av den?

Endret av oysteina
Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd Eclipse tastaturene, men hvis alle Eclipse III er sånn, og det er sånn de skal være, så tror jeg ikke du får noen ting. Hvis ditt derimot har en mangel, kan du benytte reklamasjonsretten.

 

Du hadde to ukers angrerett, hvorfor benyttet du deg ikke av den?

 

Space tasten ble rar etter de 10 første minuttene jeg brukte tastaturet og det skal ikke være forskjellig resistanse på knappene.

Skrevet

Du skulle nok ha benyttet angreretten (14 dager),

da det nå har gått for lang tid til å reklamere

(noe som burde blitt gjort i løpet av de første 2 md.)

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd Eclipse tastaturene, men hvis alle Eclipse III er sånn, og det er sånn de skal være, så tror jeg ikke du får noen ting. Hvis ditt derimot har en mangel, kan du benytte reklamasjonsretten.

 

Du hadde to ukers angrerett, hvorfor benyttet du deg ikke av den?

 

Space tasten ble rar etter de 10 første minuttene jeg brukte tastaturet og det skal ikke være forskjellig resistanse på knappene.

 

Rar? Ikke så veldig beskrivende. Send en mail og forklar problemene, så kan du evt sende det inn til dem. Hvis tastaturet har mangler blir det reparert, omlevert eller så får du pengene igjen.

 

Husk at hvis ikke de finner noe galt med tastaturet, eller påviser at du har ødelagt det, så må du dekke omkostningene for innsendelsen.

Husk

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd Eclipse tastaturene, men hvis alle Eclipse III er sånn, og det er sånn de skal være, så tror jeg ikke du får noen ting. Hvis ditt derimot har en mangel, kan du benytte reklamasjonsretten.

 

Du hadde to ukers angrerett, hvorfor benyttet du deg ikke av den?

 

Space tasten ble rar etter de 10 første minuttene jeg brukte tastaturet og det skal ikke være forskjellig resistanse på knappene.

 

Rar? Ikke så veldig beskrivende. Send en mail og forklar problemene, så kan du evt sende det inn til dem. Hvis tastaturet har mangler blir det reparert, omlevert eller så får du pengene igjen.

 

Husk at hvis ikke de finner noe galt med tastaturet, eller påviser at du har ødelagt det, så må du dekke omkostningene for innsendelsen.

Husk

 

Hvis jeg mener det er noe gærli med tastaturet og de sier de ikke finner den, sender de det tilbake selv om jeg nekter? :p

Skrevet

Hvis du nekter å motta det så sender de nok bare en faktura i stedet for, og beholder tastaturet.

Har ikke handlet på netonnet før, så ville tatt kontakt med dem.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Men jeg lurer. Siden spacetasten ble plutselig veldig "dårlig". Den har ikke samme motstand som de andre tastene lenger, lager høyere lyd nå og er mer vinglete. Har jo lyst til å fikse på dette, tastaturet har 36mnd garanti, går vel ann å sende det inn til leverandør for å få det reparert da? Uten å betele frakt selv(?)

Skrevet

Hvorfor ikke spørre Netonnet selv i stedet for masse synsing fra forumbrukere som ikke har noe med de å gjøre?

 

Hvis du er høflig og saklig skal du ikke se bort ifra at de ønsker å yte god service, og at du faktisk får god hjelp. Kanskje til og med bytte til noe annet for ca samme prisen, hvis du ber pent.

 

Eneste måten er i hvert fall å spørre de selv, ingen andre kan gi deg svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...