Gå til innhold

Nylig lasta ned Opera, får ikke YouTube til å fungere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ikke peiling på tekniske data ting, men håper noen flinke her inne kan hjelpe meg.

Jeg har nylig gått over fra firefox til opera, går mye raskere med den nye opera. Men jeg får ikke uTube til å virke. Det kommer opp beskjed "trykk for å oppgrdaere" når jeg forsøker å se videoer.. Jeg trykker jo og installerer flash ett elller annet. Men allikevel får jeg ikke spilt av videoer på utube. Utube er noe jeg bruker nettet til ganske mye, så derfor har jeg gått tilbake til firefox og add on utube downloader der.

Hvorfor fungerer ikke utube på opera?? Vet ikke om det er riktig forum, så bare å flytte emne forresten.

Endret av hernil
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har samme problemet med Opera 10.51 :( Får alltid beskjed om å laste ned nyeste Flash når jeg skal spille av en youtube-video. Noen som vet hvordan man løser dette?

Skrevet

Fikk samme problem nå i morges. Får beskjed om å laste ned ny versjon av Flash. Har installert både Flash og Opera på nytt nå, men det hjalp ikke.

YouTube funker feilfritt i FireFox.

Skrevet

Du opplever sikkert samme greia som meg.

Gå til innstillinger -> Avansert -> Innhold -> og boksen merket "JavaScript-alternativer..."

Da får du opp et nytt vindu hvor du nederst kan skrive inn banen til "Mappe for egne JavaScript-filer". Min var blank, og jeg måtte dermed lage en mappe. Jeg opprettet rett og slett en mappe kalt "js" i Opera-mappen. Så flytta jeg .js-fila, som du skal ha laget tidligere, inn der. Når det var gjort så skrev jeg inn banen i det vinduet og så var alt i orden!

Sjekk om det funker for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...