Helgiman Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hei. Har en chevrolet beauville g20. bilen har en tendens til å tømme batteriet på rekordtid og lader ikke automatisk opp selv i ettertid. Har blitt fortalt at bilen skal ha to batterier. Ett er under panseret, og det andre kan ligge under bilen. Batteriet under panseret har jeg funnet selfølgelig men ikke det andre. Noen som har en ide hvor det kan henge? Ble også fortalt at jeg måtte sjekke hvor mye volt det var i batteriet og om det var personbil så skulle den være på 14,8.(lastebil 28,8) Problemet med bilen er at den sluker for raskt strøm. Det jeg ble fortalt var at dersom batteri nr 2(det som ligger under) er tømt så vil den ta strøm fra batteri nr1(under panseret). Når batteriet vårt blir tømt såpass fort som det gjør fikk jeg vite at dette ofte var tilfellet. At batteri nr2 tømmer batteri nr1. En annen teori jeg har er at det er en ledning som jeg ikke helt har forsket ut hvor går enda stjeler strømmen. Hvis noen her har andre ideer om hva som kan være årsaken hadde jeg likt å fått litt hjelp. Er helt blank når det gjelder disse amerikanerne. Endret 12. mars 2010 av Helgiman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå